akktustakki
MJW Musik hemma
1098 Posts |
Posted - 2005/06/01 : 21:20:53
|
MJW MusikHemma är glad och stolt över det faktum att vi fått, som rubriken säger, återförsäljningsrättigheter, puh, långt ord, för PrimaLuna`s produktsortiment.
Att uttala sig om förträffligheten hos dessa produkter känns lite som att slå in öppna dörrar, vilket härmed inte låter sig göras.
Ett massivt tryck från kunder och även recensenter har gjort att åtgången är i närmast total. Det speglar sig i att importören har höjt rösten och lyckats få in ytterligare några ex till Sverige.
Det kommer hända grejor med PrimaLuna´s sortiment framöver, så håll ögon och öron öppna. Bl.a. en utgåva på den redan nu berömda 2:an i silver på väg in i juni.
Vidare kanske jag har tur, och är envis nog, och får tag i deras kommande serie av försteg, slutsteg, monoslutsteg. Mer info om detta kommer fortlöpande på kommande hemsida. Jag kommer givetvis tillhandahålla testresultat från internationella media så fort detta kan gå i tryck.
Pris/kvalitéförhållandet är lika sensationellt som vanligt.
I första hand gäller det alltså att få tag på PrimaLuna 2. Vill man det, kan man skicka ett mail till nedstående e-mailadress så skall jag se vad jag kan lägga vantarna på.
För närvarande har jag endast 1st PrimaLuna 2 för omeddelbar leverans. Fler är på väg in så fort det går.
Som sagt så är det 2:an som det gäller eftersom denna har fått en osannolik åtgång. Vill man få tag på den likadeles ypperliga 1:an så rekommenderas en förhandsbeställning likväl, eftersom den börjar försvinna från lager den också.
Pris för 2:an ligger i regionen 14500sek.
För de övriga produkterna kommer priset att ligga på mycket låg nivå för den höga kvalitén. Efter ett tämligen kvalifiserat förhandsuttalande så kommer en kombo av försteg och slutsteg ligga på ca 30 000.
Lägg ett mail på musikhemma@minpost.nu så skall jag se vad som låter sig göras.
mvh MusikHemma
edit: rättat fel mailadress |
Edited by - akktustakki on 2005/06/04 07:49:45 |
|