HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Liten idé på takreflexer m,m
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

kryddstek
Member

144 Posts

Posted - 2005/05/28 :  20:41:29  Show Profile Send kryddstek a Private Message
Ärade forummedlemmar.

Tänkte sätta upp innertaks-skivor i taket, i lyssningsrummet, pga det kala betong taket, förutom lampan .

Så jag försökte illustrera hur det skulle bli med dessa, och la en innertaks-skiva på h-talaren som gick ut 30cm från baffeln. Gjorde en bild också, inte för att jag tror ni är dumma

Enastående resultat efter några snabba lyssningar, klarare perpektiv angenämare, och nej ljudbilden blev inte plattare

Skulle ban inte kunna gå vidare på detta sätt och lägga skivor på sidorna för att ta "bort" väggarna på sidorna. Kanske tom under så slipper man ha heltäckningmatta

Hursomhelst detta är svin fult, kanske därför jag aldrig sett det, eller någon som sett sådana lösningar tidigare eller kanske tom testat ???

Men ideer ska man inte kasta i soparna, de kan utveckalas och bli något enastående. Så kom igen pojkar

kryddstek
Member

144 Posts

Posted - 2005/05/28 :  20:45:15  Show Profile Send kryddstek a Private Message
Bilden vill inte fastna på Knaak servern??
Hoppas allt är klart ändå...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000