HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Förbjuda Kopieringsskydd
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

sonataarctica
Starting Member

12 Posts

Posted - 2005/05/19 :  09:40:42  Show Profile Send sonataarctica a Private Message
Hoppas att det blir så.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,647278,00.html

sneak@spray.se

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/05/19 :  09:42:51  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Ser man på!!!


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2005/05/19 :  09:48:47  Show Profile Send matså a Private Message
Bodström Rules

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page

C-Quence
Member

553 Posts

Posted - 2005/05/19 :  10:31:15  Show Profile Send C-Quence a Private Message
Det var faktiskt oväntat!
Läste artikeln i dagens Metro.
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2005/05/19 :  11:56:31  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Mannen är ju inne på rätt spår!

GO! Bodström!

M
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/05/19 :  12:04:19  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Helt rätt.
Man får kopiera hur mycket man vill egentligen. Fast bara till familj eller de man delar sin ekonomi med... Luddigt, men sant.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/05/19 :  12:06:51  Show Profile Send mayro a Private Message
Sänd denna tråd till "bodis" så han SER hur rätt han för en gång skulle har.. Man ska ju uppmuntra saker som detta...

EA.. Såsom den som "slagits" här och på faktiskt tycker jag är rätt person att sända tråden....Vem vet.. Kanske han till o med läser hf,nu efter det ju!!! och skaffar sig en stereo...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/05/19 :  12:20:25  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Eller ger oss vars en stereo och gör det olagligt att ta mer än en hundring för en cd-skiva.

Hoppas kan man

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/05/19 :  12:28:01  Show Profile Send mayro a Private Message
EA.. detta är tillfället att direkt kunna komma in i högsätet med våra önskningar.....

Jag anser dig såsom en bra talesman med djup kunskap.... Hoppas andra också gör så och hejar på dig här nu... Så min röst har du att uppvisa våra åsikter. troligen fleras också...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/05/19 :  16:57:47  Show Profile Send matte76 a Private Message
Jag gillar Bodström, tycker han är mycket vettig! Detta var ett mycket bra initiativ av honom! Kopieringsskydd är det skit, framförallt då de försämrar ljudkvalitet på skivor. Lyssna tex på Norah Jones två skivor som är skyddade, en massa knaster och sprak på alla spår. Jag köpte dem i England istället, utan kopieringsskydd. Inget knaster eller sprak...

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2005/05/19 16:59:47
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000