HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Begangnade dvd-filmer
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2005/05/14 :  16:45:07  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message
Finns det nån som känner till nån butik i stockholm som köper/säljer begade dvd filmer?

wHy r u here? ask yourself

Drem
Member

696 Posts

Posted - 2005/05/14 :  16:50:40  Show Profile Send Drem a Private Message
Har för mig att www.dvdirect.net har.

Just nu:
Musik: Bladerunner OST
Film: "Jimmy P" [BLURAY]

Musik- och Filmanläggning
Go to Top of Page

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2005/05/15 :  10:52:14  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message
Tack för tipset Drem =)
Hitta dock inget på deras sida =(
Har skickat mail till dom =)

Fler förslag? tips tack =)

Go to Top of Page

LeoArietis
Member

1953 Posts

Posted - 2005/05/15 :  12:31:01  Show Profile  Visit LeoArietis's Homepage Send LeoArietis a Private Message
T-stationen Slussen uppgång vid Götgatan finns en butik utanför spärren. I närheten ligger Högbergsgatan (34?) och de har också DVD.

Nästan mitt emot Handelshögskolan finns någon butik som också säljer mycket beg dvd och jag antar att samtliga köper in.

S:t Eriksgatan (nr 70?) mellan bron som går över järnvägen vid Klarastrand och upp mot S:t Eriksplan ligger många butiker som handlar med skivor och en hel del av dessa har även DVDer.

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30125
Go to Top of Page

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2005/05/16 :  21:46:21  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message
Drem : Jag fick svar från dom =( www.dvdirect.net har slutat ....

LeoArietis : Har du inga namn på butikerna?

Go to Top of Page

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2005/05/22 :  10:19:50  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message
Ingen som vet vad dom heter?
tänkte kolla om man kan ringa eller maila dom
så att jag slipper åka i onödan =(

Go to Top of Page

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2005/05/24 :  11:09:01  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message
På S:t Eriksgatans finns det flera butiker som köper och säljer begagnade DVD:er, bland annat Record Hunter. Jag måste dock varna dig, man får inge vidare betalt. Även Tvspelsbörsen köper begagnade DVD:er. Mitt tips är att du går runt och kollar vart du får bäst betalt, iaf om du ska sälja flera filmer.

Själv har jag sålt av hela min DVD-samling, c:a 200 filmer. Bäst betalt fick jag helt klart när jag sålde till privatpersoner. Testa att lägga upp en annons på http://www.dvdforum.nu i deras forum.

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com

Edited by - yahriel on 2005/05/24 11:10:11
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000