HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Hifi och fiske
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

krellmaster
Member

886 Posts

Posted - 2005/05/07 :  00:17:46  Show Profile  Visit krellmaster's Homepage Send krellmaster a Private Message

Man kan ju inte sitta inne å häcka framför stereon all fritid utan behöver lite frisk luft ibland å då brukar jag och min ene son, som oxå blivit hifinörd liksom sin bror, åka och fiska. Helst flugfiske. Inge märkvärdigt mest regnbåge. Min utrustning håller väl OnOff-klass om man ska göra en jämförelse.

Så nu undrar jag om det är fler hifinördar än jag som även ägnar sig åt fiske Har sett nån manisk flugfiskare flimra förbi här.......

nyfiken skeptiker

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2005/05/07 :  00:27:53  Show Profile Send hal a Private Message
Denna tråden kanske kan vara av intresse:
http://www2.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=37539&whichpage=1

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

krellmaster
Member

886 Posts

Posted - 2005/05/07 :  01:12:46  Show Profile  Visit krellmaster's Homepage Send krellmaster a Private Message

Tack hal för upplysningen den har jag missat totalt...

nyfiken skeptiker
Go to Top of Page

Unkan
Member

119 Posts

Posted - 2005/05/07 :  01:53:03  Show Profile  Visit Unkan's Homepage Send Unkan a Private Message
Här är jag och blöter reven nån gång i bland:
http://bildarkiv.hififorum.nu/unkan/tmp%e4p.jpg
(Stooor bild...)
Blir mest vanligt kastspö eller pimpling på vintern. Använder inte heller nån värstingutrustning. Fisken verkar kunna vara kräsen på många områden men just priset på spöet verkar den inte bry sig så mycket om...

//Mvh. Daniel
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000