HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Inget liv???
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2005/05/05 :  10:49:14  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message
Är det bara jag som inte har något liv? Sitter jag inte och löder, så surfar jag på DIY-forum eller jagar komponenter. Den stackars sambon lämnas mer eller mindre vind för våg....

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Haakan
Member

2630 Posts

Posted - 2005/05/05 :  11:13:27  Show Profile Send Haakan a Private Message
jao mitt liv ser likadant ut förutom att jag jobbar istället för å diya (som dessutom är 200% roligare)

"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
Go to Top of Page

Lepra
Member

524 Posts

Posted - 2005/05/06 :  00:59:21  Show Profile Send Lepra a Private Message
Hur ska ett liv se ut?

Räcker det inte med äta, skita, sova och någonstans däremellan göra det man tycker är kul?

Frozen Brains Tell No Tales
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2005/05/06 :  06:09:47  Show Profile Send jonasz a Private Message
Lepra: Du glömde "arbeta" så man har råd men allt det där andra, annars håller jag med dig...

Jonas

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

Stormen
Member

1542 Posts

Posted - 2005/05/06 :  09:02:54  Show Profile Send Stormen a Private Message
Igår gjorde jag ett uppryck o min Sambo fick med mig ut o lukta på fåglarna o titta på blommorna. Vi gick en runda (1mil)på kilsberget utanför Örebro. Himla tur att vi båda annars är filmmuffins och att hon tycker det är okey om jag ett par timmar i veckan är lite "frånvarande" . En så länge så är det bara ett par timmar DIY o bygge med Bo H. Men det beror nog på att Halflife2 ligger o vilar just nu. (puh vilken tur att man inte är sambo med sig själv)
Eller så kan man göra som min kompis vars sambo klagade på att han inte gjorde något vettigt bara satt o lödde. Då gjorde han ett par blinkande örhängen av lysdioder till henne. Det var mindre populärt

Edited by - Stormen on 2005/05/06 09:05:28
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2005/05/06 :  11:32:04  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message
Blinkande örhängen?!?! Hahaha, hon lär ju blivit skitsur....

Mayday DIY Blogg

Go to Top of Page

JonasV
Member

595 Posts

Posted - 2005/05/06 :  13:22:01  Show Profile Send JonasV a Private Message
1. Äta föda, lära och växa. 2. föra krig och Besätta nya riken. 3. föda några starka generationer. REGERA...

Är du man eller Mus?

Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut.
Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O
Go to Top of Page

Haakan
Member

2630 Posts

Posted - 2005/05/06 :  18:19:18  Show Profile Send Haakan a Private Message
jonas vi verkar ha samma inställning

"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2005/05/06 :  18:49:26  Show Profile Send ohmega a Private Message
quote:
Är du man eller Mus?

piP

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor

Edited by - ohmega on 2005/05/06 18:50:33
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/05/06 :  18:55:26  Show Profile Send mayro a Private Message

Håll koll på Jeppe72. Han är nu på "högtalarbytarjakt" men har ett hinder i vägen.. DVS sin trevliga fru..

Så snart ser vi om Jeppe är man eller mus... Egentligen borde man starta en vadslagningstråd om detta om han lyckas... Ska förbaske mig göra detta...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

krellmaster
Member

886 Posts

Posted - 2005/05/07 :  21:17:06  Show Profile  Visit krellmaster's Homepage Send krellmaster a Private Message

mayday: Om du inte lämnar sambon vind för våg kanske det blir barn gjorda och DÅ får du annat att pyssla med:-)

nyfiken skeptiker
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2005/05/07 :  22:01:46  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message
Vi har allt snackat om det.... men ärligt så tänker jag ibland:
* tänk om de pillar sönder högtalarkonerna!!! *mardröm som jag en gång såg i en hifiaffär, det var ett par infinityhögtalare med genomskinlig mellanregister kalott....tycker synd om killen vars son förvandlade den till en inverterad kalott*
* Hur ska jag hinna DIY:a, lyssna på musik, skjuta....
Alla jag känner säger att det är värt det tusenfallt och visst känner man sig sugen på en liten. Och sambons klocka tickar helt klart.. så särskilt länge till kommer jag inte undan...

Mayday DIY Blogg

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000