HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Canton Ergo RC-L, svarta i nyskick * SÅLDA *
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

tommypeters
Medlem i AÖ

1020 Posts

Posted - 2005/04/23 :  14:54:40  Show Profile Send tommypeters a Private Message
Handpenning är nu lämnad, affären ska slutföras måndag

Jag har bytt till BC Acoustique 40-tusen kronors högtalare och vill därför sälja mina Canton Ergo RC-L golvhögtalare.

Ergo RC-L är ett par 32kg:s fullregisterhögtalare i svartbetsad ekfanér som har vunnit många utmärkelser som bästa högtalare. Kostade tidigare 20000kr/par, men är nu billigare. Jag säljer förstås mina ännu billigare...

* Högtalarna är i nyskick. Inköpta sensommaren 2004
* De klarar mäktiga 18Hz (!) till 30kHz
* Har en aktiv "filterbox" som ger bra rumskorrigering (en ratt ökar/minskar bas och en annan diskant, perfekt om man t.ex. har hårda väggar i rummet)
* Är trevägs: 2st. 22cm-bas, en 18cm mellan, en 25mm diskant
* Kartonger finns. Säljs helst mot hämtning i Stockholm, skickas endast mot förskottsbetalning (eller handpenning i förskott och resten mot postförskott).
* Passar alla musikstilar, mycket "musikaliska" och trevliga
* Tål 200W/350W belastning

Pris 6600:-

Har även en matchande centerhögtalare, CM500, till salu för 1750:- men redan en intressent på den. Dessutom möjligen ett par silverfärgade Canton Ergo 200DC-högtalare.

På bilden står ena högtalaren bredvid min sub som jag dock sålde för ett tag sedan



Meridian G98DH/G68ADV/DSP5000C/D1500/DSP33
BC Acoustique ACT A3
NuForce Ref8.200W
Velodyne DD-15 & DD-12

Edited by - tommypeters on 2005/04/24 18:20:06
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000