Jag hade väl bara tänkt att prova med att sätta på bra kontakter och höra hur det låter. Hur tycker du att det låter? Och vad jämför du med? På DIYCable finns en kabel som heter "The Fat Ones" som är en variant med två koaxkablar, men hur han bygger den vet jag inte. Var köpte du din kabel? / Patrick
Tjena! Ringde Lidström och, jovisst, hade han den! Till det facila priset av 146 kr/meter. Jaha det blir till att bita i det sura äpplet och pröjsa. Å andra sidan skulle jag bara ha 2 meter för att testa med. Följde dock Niclas Nord råd (tackar!) att söka på Google och hittade då Cabletronic och snackade igår med en trevlig kille som hette Robert (tror jag han hette ). Så nu ska det vara 2 meter på väg hem till mig, 48kr exkl moms! Helt OK pris tycker jag. Sedan tillkommer förstås frakt. / PAtrick
Jag såg en annons på hifimagasinet, som var det gällande på den tiden :) om att samköpa lite Belden-snöre. Fick ge 100:-/m för att få det hem i lådan. Inte så tokigt!
Jag tycker helt klart att kabeln låter bra. Vesäntlig skillnad från SSSK! Klurar på ett RG62 preojekt i höst. Återkommer mer med jämförelser när det blivit mer kabel lindad... Har dessutom ingen stereo nu så det går trögt med lyssningn...