HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Original 2008 cd-spelare. *SÅLD*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

geten
Member

320 Posts

Posted - 2005/04/13 :  18:28:36  Show Profile Send geten a Private Message
Såld
Hej.

Till att börja med vill jag säga att det känns bittert att behöva göra det, men jag behöver pengar till annat projekt. Så jag måste tyvärr sälja min cd-spelare som jag är grymt nöjd med! Blir säkert en likadan igen lite senare för min del. Hur som helst, nu till annonsen.

Som sagt så säljer jag en Original 2008.
Den är importerad från Kina för ca 6 mån sedan.
Absolut nyskick och fungerar perfekt! Orginal dubbelkartong med alla tillbehör finns kvar!

Denna cd är EXTREMT välbyggd. Ser ut, och borde kosta mycket mer än vad den gör! Den låter även mycket bra, eller extremt bra för dessa pengar! Ett kap med andra ord. Finns mycket att läsa om den på forumen om du söker.

Hade tänkt mig 4500:- för den, billigare vid snabb affär och upphämtning. Skickas helst inte men det är inte omöjligt.

Mot ett mindre pristillägg (ca 200:-) kan jag skicka med en Xindak PC-03 strömkabel.

Kan även skicka med en uppsättning Solid Tech Disc of Silence mot ett lite högre pristillägg (ca 700:-). Kostar 1300:- nya!

Jag kan lägga upp eller skicka fler bilder på sakerna om så önskas.

Något du undrar över så skicka gärna ett mail eller PM.

johanh82@hotmail.com

Mvh

Bild på cd:n och även Solid tech disc of silence.



Bild på Xindak PC-03 strömkabel.


// Johan

Edited by - geten on 2005/04/16 14:14:59

geten
Member

320 Posts

Posted - 2005/04/14 :  14:52:25  Show Profile Send geten a Private Message
Upp

// Johan
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000