HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Var hittar man en bra arbetsbänk?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2005/04/07 :  12:52:36  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message
Jag har surfat runt på jula, silvan, biltema, clas ohlson och hittat ett gäng arbetsbänkar men ingen som klarar ha en klossvidd på 45cm. De flesta har upp till 30 cm men det är för lite tyvärr . Någon som vet var jag kan hitta en bänk som uppfyller mitt krav och inte kostar multum?

Rock And Roll Ain't Noise Pollution!

Mickeman
Member

688 Posts

Posted - 2005/04/07 :  13:55:55  Show Profile Send Mickeman a Private Message
Blocket är ett bra tips. Dom har massor av sådana prylar. Annars kan man ju alltid DIY...

Think what's inside the box!
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2005/04/07 :  14:07:35  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message
Jo det lutar åt det senare alternativet. Jag får helt enkelt köpa en billig bänk och spänna fast lådan med några tvingar.

Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2005/04/07 :  15:18:41  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message
Som sagt bygg en själv så att du får den som du vill.

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

PetterPersson
Brutal-Harry 2007, 100.000-klubben

5803 Posts

Posted - 2005/04/07 :  18:56:19  Show Profile  Visit PetterPersson's Homepage Send PetterPersson a Private Message
Finns det plats för en riktig slöjdbänk så tycker jag det är det bästa alternativet! Pröva med att ringa runt till skolor och sätt ut köp-annons, det finns många slöjdbänkar som bara står i folks källare... :-)
Go to Top of Page

php
Member

237 Posts

Posted - 2005/04/07 :  20:27:14  Show Profile  Visit php's Homepage Send php a Private Message
Ja, en riktig sådan träbänk man hade i slöjden, det hade varit grejor det! Går ju att spänna kors och tvärs. Svårt att tänka mig något bättre för träbearbetning!

www.skivatbrod.com
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2005/04/07 :  21:32:06  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message
Vi har faktiskt en sån, men den har stått utomhus i snart två år och är genomrutten tyvärr. Den var nog inte gjord för att stå utomhus. Jag tog en sväng förbi biltema på hemvägen och köpte en bänk där för en billig peng. Den går att använda till mitt ändamål om man hjälper till att hålla fast lådan med en tving.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000