Author |
Topic |
|
Labbe
Medlem, HiFi Norr
2052 Posts |
Posted - 2005/04/04 : 21:58:22
|
Någon mer än jag här på forumet, som fastnat för denna serie och dess spin-offs? |
In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.
Ansvarig för EleganZe Project
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/04/04 : 22:10:31
|
Jodå... Tycker dock att det är lite tråkigt med de 2 anndra. Miami känns som en 1-mans-show. Alla kan allt om alla saker. I Las Vegas, så håller tex labbråttan på med sitt och kan det på sina 5 fingrar. Alla anlitar honom/henne
Skall dock bli kul och se hur NY blir.
|
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Labbe
Medlem, HiFi Norr
2052 Posts |
Posted - 2005/04/04 : 22:19:04
|
Kan hålla med dig till viss del om Miami, får se hur det går med Speedles ersättare.
De recentioner jag fått om Csi:NY är att det är mörkare och mer skrämmande än de andra. Sen får vi ju se om Gary Sinister (tror det var så han hette) klarar jobbet som chef för avdelningen med lika stor bravur som Grissom.
Note: för de som inte vet, Csi är en serie som går på 5an några dagar i veckan. |
|
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/04/04 : 22:33:30
|
Nästa måndag är det säsongaavslutning av CSI LasVegas och Start av CSI:NY |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Gaffa
fd. Mabuse
1455 Posts |
|
Lepra
Member
524 Posts |
Posted - 2005/04/05 : 04:18:41
|
De kommer in i ett rum, funderar några sekunder o sätter sedan igång med att lysa med sina balla lampor och gnugga med sina tops för att sedan (efter att den 7:e topsen blivit färgad) vem som gjort det, hur han gjort det och varför han gjorde det.. just det ja.. o varför han gjorde just så.
Men hej! det är tv o där kan allt hända.
Såg några avsnitt o tyckte det var bra men efter att de följande avsnitten var likadana (bara andra brottslingar och platser) så blev det rätt trist när man kunde räkna ut hur allt hängde ihop bara de hittade den där nanomikrolilla glasbiten under heltäckningsmattan.
Nåja.. i brist på annat fungerar det absolut som ett giltigt tidsfördriv. |
Frozen Brains Tell No Tales |
|
|
LarsTokyo
100.000-klubben
776 Posts |
Posted - 2005/04/05 : 07:39:47
|
CSI Las Vegas är underhållande. Miami är ganska bra, men jag saknar Speed. NY är helt kass tycker jag. Kan nog bero mycket på att jag avskyr skådespelaren som spelar deras coroner. |
Nu i North Carolina, USA. |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2005/04/05 : 10:34:41
|
quote: Miami känns som en 1-mans-show
Är det inte i Miami varianten som chefen alltid gliiider in i bilden, som på en skate board, från höger eller vänster. Säger något snustort och avsnittsavgörande, för att sedan gliiida ut ur bilden igen.
Han kanske har supermjuka skor
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
Labbe
Medlem, HiFi Norr
2052 Posts |
Posted - 2005/04/05 : 11:40:42
|
Zalve
quote: Nästa måndag är det säsongaavslutning av CSI LasVegas och Start av CSI:NY
Japp, då äre 2 timmars party. |
|
|
|
Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben
6796 Posts |
Posted - 2005/04/05 : 16:12:57
|
Jodå visst tittar man csi är i princip det enda som är bokat i förväg när det gäller mitt tv tittande ser verkligen fram imot csi NY.
/Anders |
Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge. |
|
|
|
Topic |
|