HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Högtalare från Ljudia? Nåt att ha?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Bossekaka
Member

137 Posts

Posted - 2005/04/01 :  16:09:18  Show Profile  Visit Bossekaka's Homepage Send Bossekaka a Private Message
Någon som har, haft, provat, tycker något om högtalarna från Ljudia? T.ex. Ultimate Stage Series, Mind Tech, Zachry's olika kit? Jag tycker en del ser ganska trevliga ut, eller ska man akta sig?

Technics SL-1210/Yamaha CDX-1060>Yamaha CX-630>Yamaha MX-630>Audio Pro Focus

paradigm
Member

958 Posts

Posted - 2005/04/01 :  16:59:49  Show Profile Send paradigm a Private Message
Jahaaaaa, faller dom in under kategorin högtalare? Det hade jag ingen aaaaaning om, eller är det frågan om ännu ett April skämt?

Förlåt mig, jag kunde inte låta bli att skoja till det, med alla Aprilskämt idag. Dom är säkert OK för pengarna, fast några JBL'are är det ju inte förstås, så fick jag det sagt igen.

Någon som faktiskt har provlyssnat burkarna?

/Rolle
Go to Top of Page

labrat
Member

394 Posts

Posted - 2005/04/01 :  17:23:33  Show Profile Send labrat a Private Message
Jag levde tills ganska nyligen med ett högtalarkit från Ljudia som jag köpte som 15-åring (dvs för 7 år sedan ungefär). Nu när jag har bytt upp mig till ett par Quad 21L tycker jag det är ett under att jag stod ut så länge. De låter rent ut sagt förjävligt. Jag tror att det finns enormt mycket roligare högtalare att få tag på för de 3500:- kitet kostade, fast det var åandrasidan för rätt längesedan.

Sandoz in the rain
Go to Top of Page

Björn N
Fd. Speakerpro

731 Posts

Posted - 2005/04/01 :  21:00:38  Show Profile Send Björn N a Private Message
Att döma av utseendet på Ljudias burkar passar dem perfekt som partyhögtalare?!

Optimist. punkt slut.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000