HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Nautilus 805 & Rel Stentor II alt III
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2005/03/31 :  17:34:25  Show Profile Send Terminator a Private Message
Hej!

Har någon provat Nautilus 805 (dvs inte den nya 800-serien) tillsammans med någon av Rels tyngre modeller (t ex Stentor II & III)?

Är nämligen lite sugen på en sådan kombination i mitt vardagsrum på 25 kvm.

//Hans

kenneth.friberg
Starting Member

28 Posts

Posted - 2005/03/31 :  21:37:02  Show Profile Send kenneth.friberg a Private Message
Hej!

Jag har ett par Nautilus 805 och har nyligen köpt en Rel Quake II och det verkar fungera bra! Att ställa in fas och frekvens har inte varit så svårt. Men volym däremot är jag inte klar med än. Subben är ny och ännu inte inspelad. Jag kan dock rekomendera en Rel subb det kommer att ge dig en extra botten helt klart! Det förefaller heller inte var något problem subbens snabbhet och integration.

Vänlig hälsning Kenneth

KennethF
Go to Top of Page

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2005/03/31 :  22:33:30  Show Profile Send Terminator a Private Message
Tack för ditt svar! Låter bra och spännande då jag tyvärr inte har hört någon av modellerna i mitt vardagsrum men det ska ju vara "bra grejor" var för sig.

//Hans
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000