HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Vinylskivor Säljes! *SÅLDA*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Babar
Member

177 Posts

Posted - 2005/03/20 :  21:45:09  Show Profile Send Babar a Private Message
Har tröttnat på vinyl och ska gå över helt till CD, och säljer därför ut hela min Vinylsamling.

Jag gör ett uppehåll i skivförsäljningen pga flytt. Uppdaterar annonsen pånytt när jag installerat mig i nya lägenheten. Då tar jag emot nya beställningar.

Om någon är intresserad så säljer jag resten av skivorna i paket för 2000kr eller bud - jag vet inte exakt hur många det är, kanske 700st + 300 singlar. Ca. 2kr/skiva alltså...det är Hämtpris - skickas alltså inte.
Skivorna finns i Kiruna.
Detta paketpris gäller bara nu innan jag flyttar.

Lista finns i pdf-format, men den är inte komplett. Ca 500 skivor finns med i listan.

e-mail: karlstrom981@telia.com eller anders_karlstroem@rixmail.se
eller ring 0980-19897, 070-6205529

Edited by - Babar on 2005/05/05 13:28:02

Skoust
Member

92 Posts

Posted - 2005/03/22 :  23:35:56  Show Profile Send Skoust a Private Message
ARGH! Jeg ville ha budt på alle dine Pink Floyd skiver, men det kan jeg jo ikke, for jeg bor i Danmark. Du kunne ellers ha sendt til min bror i Sjöbo..

Skoust
skoust@gmail.com
(+45) 20332034 Endast SMS.
Go to Top of Page

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2005/03/23 :  21:42:40  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message
Jag skulle kunna tänka mig att ta alla Velvet Underground, Led Zeppelin, Frank Zappa, Smiths, Sisters of Mercy, Tom Petty och Pink Floyd om jag får det hela till ett bra pris.

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com
Go to Top of Page

Babar
Member

177 Posts

Posted - 2005/03/23 :  23:51:37  Show Profile Send Babar a Private Message
Skoust...tyvärr kan jag inte ändra i auktionsinställningarna när bud är lagt.
Go to Top of Page

oliver
Member

714 Posts

Posted - 2005/03/25 :  08:02:10  Show Profile Send oliver a Private Message
Faaan nu var man tvåa igen,Pink Floyd skivorna hade jag lätt betalat minst tredubbelt vad du fick för dem.
/Sven-Åke

Skeptiker
Go to Top of Page

garmen
Member

757 Posts

Posted - 2005/04/19 :  22:56:31  Show Profile Send garmen a Private Message
lard plattan var lite oväntad :D

//garmen

"Var därför noga med hur ni lyssnar, ty den som har, han skall få, men den som inte har, från honom ska tas också det han tror han har"
Lukas 8:18


http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=35882
skivsamlingen uppdateras fortlöpande -> http://www.discogs.com/collection?user=garmen
Go to Top of Page

Babar
Member

177 Posts

Posted - 2005/04/20 :  18:59:07  Show Profile Send Babar a Private Message
Ja, jag vet inte om den är svår att få tag i - en Dead Kennedys-fan bör ju ha den i samlingen i alla fall:-) Jag hade den + alla D.K-skivorna till salu, men ingen ville köpa LARD - obegripligt...! Dead Kennedys såldes däremot direkt.
Go to Top of Page

garmen
Member

757 Posts

Posted - 2005/04/21 :  09:44:30  Show Profile Send garmen a Private Message
hehe, trodde att alla gillade paul barker å al jourgensen från ministry, jag gör ju det :D har skivan själv annars skulle jag köpt den :D

//garmen

"Var därför noga med hur ni lyssnar, ty den som har, han skall få, men den som inte har, från honom ska tas också det han tror han har"
Lukas 8:18


http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=35882
skivsamlingen uppdateras fortlöpande -> http://www.discogs.com/collection?user=garmen

Edited by - garmen on 2005/04/22 10:58:19
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000