HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Pro Audio i hifi sammnhang, vad säger ni ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2005/03/16 :  19:35:09  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message
Vad är eran inställning till dessa apparater med sina blinkande dioder och tusentals watt, rackmonterade, opolerade och råa.

Vi talar om "nutida" apparater, säg efter 90-talet eller så, vill ni skriva om äldre produkter är det givetvis ok också.

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2005/03/16 :  21:58:26  Show Profile Send Circlomanen a Private Message
Högtalarelementen tror jag på (tex JBL) och tex LAB 1000 skall visst vad jag hört låtit riktigt bra som hemmaförstärkare.Annars, ingen aning.
Go to Top of Page

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2005/03/17 :  22:54:47  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message
Gissa om jag gråter över att ha sålt mitt gamla LAB 1000 -steg! Jag behövde ju inte ens pengarna...

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2005/03/18 :  06:58:04  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message
Jag kör med 2st PA steg idag, aktivt delat via DriveRack260, och i påskhelgen åker jag till östkusten för att byta in ett av stegen och köpa ett nytt (samma som ett av dem jag har idag) så det blir enhetligt och bra.

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000