Author |
Topic |
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2005/03/02 : 23:57:32
|
Vatten - snö, fog, och finns i luften
mvh/ Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/03/02 : 23:58:45
|
Varför skriver man inte det man tänker... *SUCK*
|
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Jörgen_G
8011 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 00:01:43
|
Spelar ingen roll Zalve, det blir ändå för sent...
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 00:03:38
|
Hal: Det kommer om Rigmor,,, Skall bara kolla igenom "lite" kort först |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 00:33:28
|
Det finns väl ingen anledningen att dra ut på det.
Det finns stunder i livet då man får uppleva något som både är genialiskt och vackert. T.ex: En serve av Waldner som motståndaren (världens bästa kines)är en halvmeter ifrån . Eller som i natt: Efter 24 sekunderlevererar Roq det rätta svaret med exakt rätta kommentarer. Wow, jag är mållös.
Stort Grattis roq !!!
Nu kan du lägga dig med ett leeende på läpparna.
|
Veckans skiva, här ! |
|
|
Gaffa
fd. Mabuse
1455 Posts |
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 00:38:47
|
Inte nog med att Hal brukar svara på mina trådar efter andra ledtråden,,(Synsk undrade vi då)
Nu snor han HELA trådar,,, Morgondagens tråd skulle nämliga handla om,,, _VATTEN_
SUCK!
|
|
|
Roq
RödaTråden Vinnare
2892 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 00:42:08
|
Tack för det!
Så här i efterhand får jag väl säga att jag la ut Australien-spåret bara för att vilseleda... ..ähum. Nä, allvarligt så hade jag bägge som alternativ vid andra ledtråden men ibland vill man ha lite mer kött på benen.
Jag var revansch-sugen från igår då jag jobbade natt. Tyvärr hade jag mycket att göra och inte så mycket tid vid datorn så jag kollade bara snabbt in första ledtråden, såg "grön" och tänkte "ny" men skrev inget... quote: Zalve: Varför skriver man inte det man tänker... *SUCK*
Jag känner igen mig
|
|
|
Roq
RödaTråden Vinnare
2892 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 00:43:37
|
quote: Nu snor han HELA trådar,,, Morgondagens tråd skulle nämliga handla om,,, _VATTEN_
Dessutom FÖRE en enda ledtråd är given Synsk, sa Bull...
|
Edited by - Roq on 2005/03/03 00:44:13 |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 00:48:06
|
Sant, sa Bill |
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
|
Jörgen_G
8011 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 05:44:31
|
Tycker gott du kunde köra vattentråden i kväll/natt Zalve... Vad är det i Röda tråden-reglerna som säger att ett svar inte kan förekomma två gånger?
Nu vet jag hur Juha Mieto kändes sig i Lake Placid 1980... Sur? Det är bara förnamnet.
Men ikväll - då... / Jörgen G
|
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 07:34:59
|
quote: Nu vet jag hur Juha Mieto kändes sig i Lake Placid 1980... Sur? Det är bara förnamnet.
Du lämnade rätt svar efter 1 1/2 minut och vinner inte. Det är tufft. Det verkar som konkurrensen hårdnar.
|
Veckans skiva, här ! |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 09:53:08
|
Jörgen: Du får ta förlusten som lärdom, även om det känns TUNGT. Det var ju bara en pinne,,,
Samma ämne kan säkert återkomma,,, Men inte dagen efter. |
|
|
Jörgen_G
8011 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 12:22:27
|
Reglerna är ju glasklara, och Roq var snabbast. Men visst blir man sur, det är väl inget att hymla med. Det vet väl alla som varit jättesnabba men ändå inte tillräckligt snabba. Sen må det vara Röda tråden, OS-lopp i skidor eller att hinna i tid till Systemet.
Men som sagt - i kväll...
/ Jörgen G |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 12:33:41
|
Kul och se att du är på gång Jörgen. Dom kan behöva lite konkurens.
Kolla bara tabellen.
Set: hal: II Roq: I
Game: hal: I Roq: I |
|
|
Jörgen_G
8011 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 13:45:46
|
Jag är mycket väl medveten om detta pinsamma faktum. Det ska vi ändra på - Gus, tommypeters, jag och alla andra!
/Jörgen G |
|
|
Gus
RödaTråden vinnare April-lurare
3570 Posts |
Posted - 2005/03/03 : 16:05:16
|
quote: Det ska vi ändra på - Gus, tommypeters, jag och alla andra!
Jag hinner ju inte med att uppdatera i den takten som behövs numera med min tröööööga nätanslutning Men om ett par månader---då---bredband sägs det ,(det sas det för ett år sedan också förresten) |
|
|
Topic |
|