HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 *SÅLT*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2005/03/01 :  11:23:00  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
Säljes:

Subwoofer i svart pianolack, Audio Pro B2.27, 150 W ace-bass förstärkare. ***SÅLD***

Behringer Super-X Pro CX3400, 2/3-vägs stereo eller 4-vägs mono. Fasjustering och 24dB/oktav. Kabel in, 0.5 m rca(låsbar) -> xlr, ut 1.0 m xlr -> rca(låsbar), båda paren av supra EFF-1. Har även adaptrar, 2 av varje xlr (dvs 2 hane å 2 hona) ->rca (hona). ***SÅLT***

Edit: Listpris filter 1494:-, kostnad för kablar och adaptrar ca 800:-.

Buda vetja så får vi se vad som händer...

Bild på prylarna:



Edit igen: givetvis hittade jag bara 2 par adaptrar när jag skulle fota så det får väl gälla så får jag leta i helgen om de andra 2 finns...

/Georg

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo

Edited by - jojje_guitar on 2005/03/08 08:32:43

mangs
Member

622 Posts

Posted - 2005/03/03 :  14:42:16  Show Profile Send mangs a Private Message
Var bor du?
Go to Top of Page

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2005/03/03 :  15:11:56  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
Haha... Jag var lite otydlig där kanske

Bor i Kalmar. Har kartong till subben men ej till deln. filtret. Dock ser jag inga problem att skicka båda...

Vänligen,
Georg

"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page

jojje_guitar
Member

701 Posts

Posted - 2005/03/04 :  21:28:27  Show Profile Send jojje_guitar a Private Message
1000 kr inkl. frakt bjudet för filter med tillbehör.


"How about some thinking, before you blow the chessboard clean?" - Roine Stolt, Wallstreet Voodoo
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000