Använder idag ett mccormack line-drive passivt linje steg. Funderar på att byta ut detta emot mot ett aktivt.
Svårt att veta vilka försteg som kan vara att rekommendera. vänder mig nu till er om ni har några erfarenheter eller tips. Skall gärna ha phonoutgång och dubbla utgångar så man kan köra biamping.
För tillfället har jag denon poa 6600a monoblock. Dessa används som slutsteg men ska i framtiden användas till att driva bas. Så det blir ju lite lurigt eller bra beroende på hur man ser på det. Är ju fri att matcha det andra slutsteget med ett eventuellt nytt försteg.
Har dubbla RCA-utgångar och en XLR-utgång. Bör räcka för biamping. Tyvärr inga knappar eller rattar på fronten så allt måste skötas från fjärrkontrollen. Det låter bättre än ett passivt försteg jag använde, Audio Syntesis Passion, och som var väldigt påkostat med silverledare som internkablage och Vishay-motstånd i attenuatorn.
"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.