HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Audiophile 2496 samt Sony D66 "Eggo"-lurar *SÅLDA*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mcbiff
Member

218 Posts

Posted - 2005/02/23 :  21:15:15  Show Profile Send mcbiff a Private Message

Ljudkort M-Audio Audiophile 2496. Drygt ett år gammalt. Fungerar perfekt, men jag har uppgraderat och behöver det inte längre. Låter mycket bättre för musik än spelkort typ Soundblaster Audigy eller liknande. Har RCA-kontakter så att man kan ansluta vanliga signalkablar. Alla tillbehör medföljer.

SÅLT


Hörlurar Sony "Eggo" D66SL. Lurar för portabelt bruk med snitsigt utseende som ej säljs utanför Japan. Går att vika ihop för enkel förvaring i fickor eller dylikt. Sladden är tvådelad för användning med fjärrkontroll till portabel musikspelare. Vill man ha en lång sladd så kopplar man på "resten" så att säga. De har använts två gånger, är i helt perfekt skick utan några repor eller skador. Levereras i originalkartong med alla tillbehör som medföljde (bärpåse, förlängningssladd, adapter till 6.4 mm-jack).

SÅLT

Vill någon ha bägge så kan jag ge en hundring rabatt.

Ska jag skicka något så tillkommer frakt och förskottsbetalning till mitt konto gäller. Annars finns sakerna i Stockholm. Svara via PM eller i tråden.

Edited by - mcbiff on 2005/02/27 15:51:39

fatpipe
Member

264 Posts

Posted - 2005/02/23 :  22:23:07  Show Profile  Visit fatpipe's Homepage Send fatpipe a Private Message
Du har PM!
Go to Top of Page

mcbiff
Member

218 Posts

Posted - 2005/02/23 :  23:32:52  Show Profile Send mcbiff a Private Message
Ljudkortet är sålt!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.51 sekunder. Snitz Forums 2000