Så nu är jag en nöjd ägare till ett Winfast Leadtek GF6600 GTS Fick ca 2850p i 3DMark05!
Nu vill jag se vad den går för, Nvidias Nalu var otroligt snyggt men knappast spännade som riktiga demos. Jag har en utdaterad skiva kallad Demoshow Ver 2.00 cd1 men den är flera år gammal. Så var hittar jag läckra PC-Demos med senaste DirectX 9. Och gärna nått från Öst eller närmare Finland, he he, dom kan sina saker!
Har ett eget tips också. Halcyon har kommit ut med DVD-ISO med demos från 1994 och framåt som DVD-Video. Kom in Februari 09 och finns att hämta som 55 RAR-Filer på www.scene.org Är lite för hetsig av mig för att ta mig tid och scanna nätet efter det jag vill. Känns så frustrerande att slösa tiden med att sålla all skiten, så jag är tacksam för handfasta råd! MVH Jonas Viklund.
Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut. Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O
Ingen Datornörd från Finland som känner till Koma's status för tillfället Dom brukar göra göra saker lite "Wild", alltså blanda olika stilar och uttryck. Älskar deras sjuka Kreativitet
Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut. Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O