HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Ej längre till salu-Klass A slutsteg monoblock rör
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/02/17 :  15:36:39  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Säljer ett slutsteg, "Theta power amplifier". Tillverkat i USA. Bestyckningen är nu 6AN8 och 2 x 6550 (KT88 går också bra)
Konstruktionen påminner mycket om Dynaco Mk 3. Mycket bra ljud.
Finns i Mölndal.

Pris 2000 kr.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn

Edited by - Bernt Jansson on 2005/02/24 09:15:27

StefanL
Member

1020 Posts

Posted - 2005/02/22 :  09:36:43  Show Profile Send StefanL a Private Message
Du har ingen bild?


Medlem i eoJeud, HiFi-Skånes stolthet
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/02/22 :  10:11:29  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Den ser vettigare ut med huven på, men tills jag får bild på det så får du hålla till godo med en nakenbild:


MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/02/26 :  10:45:39  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Även byte med något intressant kan vara en möjlighet.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2005/02/26 :  11:43:10  Show Profile Send Larsho a Private Message
Är det ett slutsteg eller monoblock om det är monoblock måste
man ju ha 2 stycken

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/02/26 :  12:30:28  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Det är ett monoblock, en kanal alltså. Jag drev dipolbasar med det ett tag innan mitt ICE blev klart. Ljudet är mycket bra så för mittkanal skulle det ju funka finfint t.ex.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/05/12 :  23:35:32  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Bilder med lock på:






MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/05/22 :  00:56:11  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Jag kan tänka mig att skicka steget också.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/08/18 :  07:40:15  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
upp

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000