HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Your song utan Elton
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dre
Member

98 Posts

Posted - 2005/02/11 :  09:54:05  Show Profile Send Dre a Private Message
Hej

Söker en låt jag hört på radion. Det är Eltons your song men en snabbare lite 70 tals soulig version.
Mycket bra låt.

Vem sjunger och vilken skiva.

Tack så mycket.

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/02/11 :  11:59:47  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Nästan alla radiostationer har spellistor. Station och tid, så kanske vi kan hjälpa dig.

Jag gjorde en sökning på Allmusic.com, men fick 222 träffar på den titeln.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=&sql=17:1772666 (Du kanske kan hitta nåt gruppnamn som passar)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2005/02/11 :  12:59:48  Show Profile Send Blue a Private Message
Billy Paul. Låten fanns med i Fritidsresors trevliga reklamfilmer med "handkamerastuk". Vilket originalalbum låten finns på minns jag ej. Jag har den på en samling.

: )

Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page

Dre
Member

98 Posts

Posted - 2005/02/11 :  13:15:09  Show Profile Send Dre a Private Message
Ja just det..... den var ju med på den reklamen. Tack så mycket. Jag lovar att jag aldrig ska försöka ta reda på en låt själv igen. Heja hififorum.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000