HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Öronvård
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/02/11 :  01:14:32  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Visst tittar folk lite konstigt på en när man gårförbi små barn och håller för öronen. Eller när man börjar gråta efter en idiot till busschaufför i Malmö har blåst ur trummhinnorna och halva hjärnan.

Man kan helt enkelt bara göra det bästa av saken.
Men kan man göra mer?

Dricka något ört-te som något ex har lämnat kvar eller kanske sova 14 timmar om dygnet.

Har någon någon idé eller matnyttigt tips?

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"

oscar-ja
Member

77 Posts

Posted - 2005/02/13 :  02:05:18  Show Profile  Visit oscar-ja's Homepage Send oscar-ja a Private Message
Jag kan bara instämma. En radikal åtgärd jag använde då jag åkte pendeltåg varje dag var faktiskt att ha i öronproppar. Otroligt skönt att inte behöva bry sig om ifall några snabbtåg blåser förbi några meter ifrån en eller inte. Detta gjorde jag då jag tröttnat på att höra pipandet i öronen bli värre varje vecka, bara för att jag skulle kunna gå i skolan.
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/02/13 :  02:11:13  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Jag har ett par Koss The plug.
Som förvisso själva kan orsaka en hel del hörselskador och inte låter speciellt inspirerande, men som dock stänger ute massor utan att se ut som ett par ostbågar :)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000