HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Handla på nätet
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

p1son
Starting Member

28 Posts

Posted - 2005/01/26 :  13:41:13  Show Profile Send p1son a Private Message
Vad finns det för några bra internetsidor där man kan köpa skivor till bra priser. De svenska priserna är i mitt tycke lite väl höga jämfört med vissa ställen på nätet. Men hur är det med tillförlitligheten.

”Den som aldrig gjort ett misstag har aldrig prövat något nytt.” Albert Einstein

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2005/01/26 :  14:07:57  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message
Har du tittat på www.cd-wow.se? Där kostar nästan alla nya skivor endast 129kr och dessutom är det gratis frakt. Nackdelen är att du måste betala med kort, men funkar gör det riktigt bra iaf.

Rock And Roll Ain't Noise Pollution!
Go to Top of Page

Joe
Member

178 Posts

Posted - 2005/01/27 :  00:08:02  Show Profile Send Joe a Private Message
Här är en gammal tråd där det finns en hel del länkar till divrese nätbutiker

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=22402&SearchTerms=,nätbutiker

Jag har i och för sig bara testat en av dem, normanrecord.com men det funkade klockrent.


I'll see you on the dark side of the moon....
Go to Top of Page

AKA
Trancelover

616 Posts

Posted - 2005/01/27 :  00:24:27  Show Profile Send AKA a Private Message
cd-wow är grymmt bra!
Go to Top of Page

JesseX
Member

327 Posts

Posted - 2005/01/27 :  13:52:37  Show Profile Send JesseX a Private Message
Tillförlitligheten är generellt bra. Jag handlar skivor från hela Europa och även ibland från USA.
Någon gång har det varit något marginellt trassel men det får man nog räkna med i alla sammanhang.
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2005/01/27 :  20:11:46  Show Profile Send Aton a Private Message
Amazon.com är bra på begagnat. Du kan hitta massor av skivor som inte längre säljs nya. Hyfsade priser, jag beställde en beg.skiva igår, det gick på 105kr inkl frakt från USA. Nypris i Sverige var ca 159:- eller nåt sånt på CDON. Plus 30 kr frakt. Begagnatskivan skall vara i absolut nyskick.

I Sverige är Ginza fullständigt underbara. Jag beställde en skiva därifrån igår vid midnatt. Nypris 79:- plus frakt. Direkt kom en orderbekräftelse. Inom 10 minuter kom nästa autogenererade mail som bekräftade att skivan fanns i lager. Imorse kl 8.59 kom ett mail som berättade att skivan var skickad till mig. Säkert ligger den här imorgon. Inga är så snabba som Ginza! Men de har rätt få skivor så man kan inte direkt handla allt där.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000