HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Acoustic Phase
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Stein C
Starting Member

6 Posts

Posted - 2005/01/21 :  15:49:02  Show Profile Send Stein C a Private Message
Hei,

Jeg har et par SEAS H702 liggende og dette er vel den samme bass/mellomtonen som sitter i HiFi kits Acoustic Phase?? Skulle gjerne hatt delefilterskjema og kassetegning av denne høyttaleren. Er det noen som kan hjelpe??

Mvh
Stein Christiansen

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2005/01/21 :  17:31:24  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message
eller satsa på en Mumma Mosen också den med H702. Vet ej om Phase är något att "klona".

Annars finns ju denna konstruktion, byggd av undertecknad.



/MI

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

Stein C
Starting Member

6 Posts

Posted - 2005/01/21 :  21:07:14  Show Profile Send Stein C a Private Message
Hei og takk for svar. Hvor finner jeg info om Mumma Mosen?? Er dette en konstruksjon som er tilgjengelig med delefilter og annen info? Har skjønt at det er mange i Sverige som er begeistret for denne høyttaleren men jeg har aldri funnet noe mere info om den. Kan noen hjelpe??

Jeg er egentlig ute etter en enkel konstruksjon med en relativt billig diskant (SEAS kanskje?) som kan funke sammen med H702. Jeg er rimelig fersk når det gjelder høyttalerbygging og trenger bare mere erfaring. Denne høyttaleren her er det foreldrene mine som skal ha så kvaliteten trenger ikke å være topp men det skader ikke om det fungerer greitt.

Høyttalerne vil plasseres i en bokhylle (håpløst ja) så en port på framsiden ville passe bra.

Lucifer, kan du sende meg noe mere info om dine bygg? Har sett dem før og er imponert.

Mvh
Stein

Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2005/01/22 :  14:53:54  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message
Stein, du har PM!

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000