HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 DENSEN DM-10 inkl MM-RIAA och DENSEN CD B-400 PLUS
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2005/01/17 :  18:39:06  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Jahaja, det har väl kanske undgått någon att jag annonserat om detta på Hifimagasinet. Tyvärr hinner inte annonsen in förrän den faller bort igen pga att alla annonserar så inn i h.........

Nåja, jag hade lovat fodervärden att annonsera en vecka, så jag lägger den här istället så får jag summera upp det hela sedan.

Som följer enligt rubrik och tidigare annons:

Pga. uppgradering till mer Densen och i detta fallet betydligt kostsammare, så säljer jag mina kanongrejor.
Allt i perfekt skick och OBS, absolut inga "kan själv" ingrepp.
Endast fabriksuppgraderingar.
Helt felfritt och lika magiskt, dynamiskt och välljudande som alltid.

Helt ny kondensatorbank i förstärkaren, utbytt hos Densen, och i övrigt totalt genomgången och servad. Dualmonokonstruktion som aldrig fått andnöd, helt motkpplingslös.

Den nya DAC:en i CD-spelaren har inte ens gått de 200 h som Densen rekommenderar för inspelning!

Avsett för musikälskare, och iom att förstärkaren har en mycket fin RIIA för MM pu ombord, så kan vinylvännerna njuta av musiken utan kostsamma externa pu-förstärkare.

Kartonger finns och alltså kan de skickas mot fraktkostnad.

Nypris ca 35000.
Pris 16000 sek + ev frakt för denna kalaskombination.
CD 8500 sek
DM-10 7500

Vid intresse så maila mig gärna eftersom jag besöker sidan med s.a.s. oregelbunden frekvens.




www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor

Edited by - akktustakki on 2005/03/15 09:05:38

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2005/01/18 :  16:57:34  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Här gick det undan minsann. Å lyft.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2005/03/15 :  09:07:41  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
OK, nytt pris och en ny omgång.
Pga lite turer fram å tillbaka med spekulanter så tänkte jag kolla läget. OBS Prisjusteringar.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page

akktustakki
MJW Musik hemma

1098 Posts

Posted - 2005/03/19 :  20:24:44  Show Profile  Visit akktustakki's Homepage Send akktustakki a Private Message
Å hej å hå.

www.musikhemma.se

nu schlappnaru av... DIY. Monacor
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000