HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Tori Amos - Scarlet´s Walk Bonusgrejer
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

luften
Member

723 Posts

Posted - 2005/01/12 :  13:22:47  Show Profile Send luften a Private Message
Ni andra som råkar ha denna cd, har ni testat om ni kan se på bonusmaterialet som finns på toriamos.com ? Man ska alltså sätta i sin cd i datorn, gå in på sidan, klicka på start så att det verifierar skivan, sen ska man komma till bonusmaterialet.

http://www.toriamosmusic.com/scarletsweb/
http://www.toriamosmusic.com/scarletsweb/bonus.html

Problemet för mej är att efter att det verifierat skivan, så kommer jag till en sida med ett felmeddelande. Man kan såklart rapportera fel och det gjorde jag, den 16.10.2004. Den 1.12.2004 sen fick jag svar från sony, som tyckte jag skulle installera Quicktime, fast jag skrev i första mejlet att både quicktime och macromedia var av nyaste version. Om det inte hjälpte skulle ja kontakta dem igen.

Snäll som jag var, så reinstallade jag allting, med resultatet att jag kom till samma felmeddelande.

Således tog jag screenshottar av lyckade verifiering av skivan, och errormeddelandet, och skickade åt dem. Dock har dom ännu inte behagat svara på detta mejl.

Så om någon annan här äger denna skiva, skulle det vara trevligt att veta om ni får bonusgrejen att fungera. Jag har testat både på min staionära dator och på min laptop, med både internet explorer, mozilla och firefox, men samma problem.


//air

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2005/01/16 :  14:37:59  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
En bra skiva är det iallafall, även utan bonusmaterialet.

En ny platta är på gång.

Och även en ny platta av Kate Bush!

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"

Edited by - Björn-Ola on 2005/01/16 14:42:03
Go to Top of Page

thli
Member

248 Posts

Posted - 2005/01/16 :  19:31:37  Show Profile Send thli a Private Message
Det var ganska länge sedan jag var inne på den sidan, men ja bonusmaterialet funkade för mig.

//Thomas
Go to Top of Page

JonasV
Member

595 Posts

Posted - 2005/01/16 :  23:00:09  Show Profile Send JonasV a Private Message
Precis samma händer med Teddy Bears - Sthlm, efter verifiering får man ett felmeddelande på SONY's webbsida

Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut.
Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O
Go to Top of Page

luften
Member

723 Posts

Posted - 2005/01/16 :  23:15:59  Show Profile Send luften a Private Message
ok. Läste på ett "tori amos forum" att det troligen är sony som inte uppdaterat sidan på länge. Flera personer där hade det fungerat för, men nuförtiden fungerade det inte mera. Hursomhelst vore det trevligt om dom kunde svara på mejl iaf.

//air
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000