HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 SonyMusicStore, endast för USA?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

luften
Member

723 Posts

Posted - 2005/01/12 :  12:46:59  Show Profile Send luften a Private Message
Fick för ett par dar sedan mejl från "Tori Amos mailing list" att man kunde sätta in pre-order på Tori´s nya skiva i Limited Edition inklusive en DVD osv..
http://www.sonymusicstore.com/store/catalog/MerchandiseDetails.jsp?merchId=80348&skuId=80350&sms=extlist-fanscape

Detta lät ju jättetrevligt, och när jag kom in på sida ifråga, så hittade jag ju massvis med andra cdn som i min syn verkade mycket billiga. Skulle precis beställa men tänkte läsa deras shipping regler först, och vad ser man? We do not currently ship internationally. Suck

Tänkte strax skicka mejl och fråga om det finns någon europeisk version, men när man klickar "Contact Us" så får man meddelandet: 10.5.1 500 Internal Server Error. Suck igen

Om någon vet var jag kan sätta in en pre-order på skivan så är det trevligt, och ännu trevligare om någon känner till europeisk version av SonyMusicStore.

//air
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000