Tyvärr är det nästan så att det är omöjligt att hitta någon som gör det åt dig! De flesta som äger sådana maskiner gör upp så pass stora partier och har så mycket administrativt runt om! Men hittar du någon så ska du nog inte bli förvånad på en prislapp runt 1000-3000 beroende på hur ärligt det går till! Men det är de beskeden jag fått när jag letat runt!
Var på scania på studiebesök, där hade det tagit en dag att programera en fräs att göra ett städa. Det kan finnas skolor som har cnc... ett förslag är att försöka hitta någon att sammarbeta med... du har kunnskap om filter och design finns det nån som har en cnc-fräs och vill ha nya högtalare så är allt klart
Jag lär mig av att ställa dumma frågor Gör din Streo glad spela "Riltons vänner" www.riltonsvanner.com
Prova på någon yrkesskola om du har tur så kan lärarna tycka att det är en bra övning till en duktig elev. Har själv en sådan utbildning i bagaget och det är som asto skriver att programmeringen är dyrast och mest tidskrävande + annat som skall till.
/Anders
Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.