HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Straight Wire - Quartet - SÅLD!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts

Posted - 2004/12/28 :  21:16:17  Show Profile Send drkim a Private Message
Säljer ett par Straight Wire - Quartet Putty SC (Made in USA) i gott skick.
Endast använd i ca en månad (knappt inspelad). Denna högtalarkabel är otroligt lättlyssnad, ett mjukt detaljerat mellanregister och en avgrundsdjup bas - den låter en aning nedtonad i diskanten, allt finns där men dom spelar aldrig på dig. Kan vara så att den behöver några timmar till innan den lossnar helt.

Har du en anläggning som drar åt det ljusa? Vill du ha ett varmare mellanregister? Vill du ha djupare och bättre bas? Då bör du kika på denna kabel.

Kabeln är 2 X 1.6 meter och kommer i en fin låda med rosett terminerade med gafflar i båda ändar.





För mer info kika här:
http://www.audioreview.com/Cables/Straight%20Wire/PRD_116613_1584crx.aspx

eller här:
http://www.straightwire.com/

Jag har tyvärr pga mitt McIntoshförstärkares taskiga terminaler tvingats att misshandla ena sidana gafflar (Funkar perfekt men ser inte så snygga ut). Därav det låga priset!

Nypris ca 1500 Kr. Jag vill ha 800 Kr inkl frakt, förskottsbetalning gäller som vanligt!

Säljes pga uppgradering!

Vid intresse ring eller maila!

0485-357 90
0709-626 981

Mvh
Jocke

Med vänliga hälsningar
Jocke


Mitt system! Maila mig!

Edited by - drkim on 2005/01/07 16:15:16
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000