Author |
Topic |
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2004/12/13 : 23:06:48
|
Äntligen är nya hemsidan klar och i och med den lanserar vi även Engelholm Audio - Duo och Engelholm Audio - Klero.
Väl mött på: www.engelholmaudio.com
Till julveckan kommer det tomtehälsningar på Audio Research-produkter, så droppa in på siten - stay tuned!
// Pär Engelholm
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7709 Posts |
Posted - 2004/12/13 : 23:38:41
|
Ser bra ut vad jag ser vid en snabb koll.Grattis.
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
|
ayayay
Inredningsarkitekt
1278 Posts |
Posted - 2004/12/14 : 07:58:21
|
Snygg hemsida
|
"difficulties mastered is opportunities won" - Winston Churchill |
|
|
Gordi
fd. Mikael_1979
1922 Posts |
Posted - 2004/12/14 : 08:18:55
|
Jättetrevlig sida, bra funktioner |
wHy r u here? ask yourself
|
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2004/12/14 : 09:33:52
|
Tack så mycket. Vi kommer lägga upp manualer, produktblad mm under downloads så snart vi bara hinner. Det kommer snart upp en egen avdelning för Audio Research (med specialpriser över julen - tacka dollarn för det) mm.
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
Greensleeves
Member
172 Posts |
Posted - 2004/12/14 : 09:54:34
|
Lycka till med satsningen!
Mvh Greensleeves |
Mvh Greensleeves |
|
|
balrog
Member
391 Posts |
Posted - 2004/12/14 : 16:18:04
|
Riktigt snyggt alltså!tror jag sagt det förut men din klero högtalare är är lite av en dröm högtalare för mig.....trots att jag inte lyssnat på den...tror nästa högtalarköp blir i samråd med dig och ditt företag. |
http://balrog.true.ws/ hemsidan !! |
|
|
C-Quence
Member
553 Posts |
Posted - 2004/12/14 : 20:13:13
|
Trevlig hemsida med behagliga färger! |
|
|
Martin.M
Semesterfirare
3556 Posts |
Posted - 2004/12/15 : 01:02:03
|
Personligen tycker jag det är extremt irriterande med en sån "startsida" mycket bättre att komma direkt till den egentliga sidan. Men den var väldigt snygg! |
admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert |
|
|
Akkelis Audio
Member
1026 Posts |
Posted - 2004/12/15 : 10:38:41
|
Ruskigt snygg hemsida. Måste säga att Clero verkar vara ett makalöst fynd för pengarna om man ser på komponentvalet. |
www.akkelisaudio.com |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2004/12/15 : 11:24:33
|
Tack Stefan! Klero är ett fynd (precis som Duo) men som jag skriver på hemsidan är inte "bra komponenter allt". Ibland kan ju oxfile smaka rätt tråkigt, men med oxfile kan det ju å andra sidan bli riiiktigt gott!
Martin: Jag står faktiskt på din sida ang förstasidan. Tanken är att det skall bli en engelsk site också och då vill jag distinguera mellan swe och eng redan på första sidan.
Balroq: Tack! Klero är klart intressant och prissatt så att man faktiskt skall kunna köpa den! Hör av dig så lovar jag hjälpa dig!
Greensleeves: Tackar! We aim to please!
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
Martin.M
Semesterfirare
3556 Posts |
Posted - 2004/12/15 : 11:46:41
|
quote: Martin: Jag står faktiskt på din sida ang förstasidan. Tanken är att det skall bli en engelsk site också och då vill jag distinguera mellan swe och eng redan på första sidan.
Då kan det vara okej faktiskt |
admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2004/12/15 : 14:12:39
|
Martin: Tack! Känns annars som ett onödigt extra steg...men ioma jag har haft lite affärer med tyskar (främst när det gäller lösdelar och komponenter) så det vore väl inte mer än rätt att se till att även "ytlänning" kan läsa och inte bara tittar på bilderna...
|
|
|
|
|
Topic |
|