HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Engelholm Audo - ny site och priser!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2004/12/13 :  23:06:48  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message


Äntligen är nya hemsidan klar och i och med den lanserar vi även Engelholm Audio - Duo och Engelholm Audio - Klero.

Väl mött på:
www.engelholmaudio.com

Till julveckan kommer det tomtehälsningar på Audio Research-produkter, så droppa in på siten - stay tuned!

// Pär Engelholm

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2004/12/13 :  23:38:41  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Ser bra ut vad jag ser vid en snabb koll.Grattis.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

ayayay
Inredningsarkitekt

1278 Posts

Posted - 2004/12/14 :  07:58:21  Show Profile Send ayayay a Private Message
Snygg hemsida


"difficulties mastered is opportunities won" - Winston Churchill
Go to Top of Page

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2004/12/14 :  08:18:55  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message
Jättetrevlig sida, bra funktioner

wHy r u here? ask yourself


Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2004/12/14 :  09:33:52  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Tack så mycket.
Vi kommer lägga upp manualer, produktblad mm under downloads så snart vi bara hinner. Det kommer snart upp en egen avdelning för Audio Research (med specialpriser över julen - tacka dollarn för det) mm.


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Greensleeves
Member

172 Posts

Posted - 2004/12/14 :  09:54:34  Show Profile Send Greensleeves a Private Message
Lycka till med satsningen!

Mvh Greensleeves

Mvh Greensleeves
Go to Top of Page

balrog
Member

391 Posts

Posted - 2004/12/14 :  16:18:04  Show Profile  Visit balrog's Homepage Send balrog a Private Message
Riktigt snyggt alltså!tror jag sagt det förut men din klero högtalare är är lite av en dröm högtalare för mig.....trots att jag inte lyssnat på den...tror nästa högtalarköp blir i samråd med dig och ditt företag.

http://balrog.true.ws/
hemsidan !!
Go to Top of Page

C-Quence
Member

553 Posts

Posted - 2004/12/14 :  20:13:13  Show Profile Send C-Quence a Private Message
Trevlig hemsida med behagliga färger!
Go to Top of Page

Martin.M
Semesterfirare

3556 Posts

Posted - 2004/12/15 :  01:02:03  Show Profile
Personligen tycker jag det är extremt irriterande med en sån "startsida" mycket bättre att komma direkt till den egentliga sidan.
Men den var väldigt snygg!

admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert
Go to Top of Page

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2004/12/15 :  10:38:41  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message
Ruskigt snygg hemsida. Måste säga att Clero verkar vara ett makalöst fynd för pengarna om man ser på komponentvalet.

www.akkelisaudio.com
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2004/12/15 :  11:24:33  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Tack Stefan!
Klero är ett fynd (precis som Duo) men som jag skriver på hemsidan är inte "bra komponenter allt". Ibland kan ju oxfile smaka rätt tråkigt, men med oxfile kan det ju å andra sidan bli riiiktigt gott!

Martin: Jag står faktiskt på din sida ang förstasidan. Tanken är att det skall bli en engelsk site också och då vill jag distinguera mellan swe och eng redan på första sidan.

Balroq: Tack! Klero är klart intressant och prissatt så att man faktiskt skall kunna köpa den! Hör av dig så lovar jag hjälpa dig!

Greensleeves: Tackar! We aim to please!

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Martin.M
Semesterfirare

3556 Posts

Posted - 2004/12/15 :  11:46:41  Show Profile
quote:
Martin: Jag står faktiskt på din sida ang förstasidan. Tanken är att det skall bli en engelsk site också och då vill jag distinguera mellan swe och eng redan på första sidan.


Då kan det vara okej faktiskt

admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2004/12/15 :  14:12:39  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Martin: Tack! Känns annars som ett onödigt extra steg...men ioma jag har haft lite affärer med tyskar (främst när det gäller lösdelar och komponenter) så det vore väl inte mer än rätt att se till att även "ytlänning" kan läsa och inte bara tittar på bilderna...


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000