Yamaha RX-V595a Robust förstärkare på 12Kg med dom nödvändigaste funktionera som DD&DTS. Bra kontroll även vid större högtalare. Helt underbar fjärr som är programmerbar till dom flesta märken. Pedantskött, utan märken osv. Nypris ca: 6000:- (Manual + emballage)
DVD1 Samsung DVD 611 En dvd med bra bild & ljud som läser dom flesta formaten. Låter riktigt trevligt i 2-kanal. Nypris ca: 4000:- (Emballage)
DVD2 LG DV8751-C Ny dvd, endast provspelad(Vinst)! Har det som Samsungen har + Progressive Scan. Snabbare än Samsungen fast lite sämre i 2-kanal. Riktpris: 1700:- (Ny)
Detta säljes som paket pga. jag mestadels lyssnar på musik och redan har en två-kanalsförstärkare. Eftersom att jag vann LG-dvd:n så säljer jag en utav mina dvd:er. Behöver inte två :) Mig spelar det ingen roll vilken jag får behålla. Så du kan välja att plocka ihop ditt paket med Yamaha:n + DVD1 eller Yamaha:n + DVD2 priset är det samma.
Paket 1 --> 2500:- Paket 2 --> 2500:-
Kontakt: neo_neo@spray.se 0735-621626 Finns i Halmstad. Kan skickas efter gemensamma ansträngningar.