HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Thule IA150B
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

pewe
Member

335 Posts

Posted - 2004/12/07 :  11:03:39  Show Profile Send pewe a Private Message

Thule Spirit IA150B säljes. Det är Thules största integrerade 2-kanalsförstärkare med 2x150 W effekt och balanserad pre-out. Möjlighet även att ansluta 1 st. balanserad signalkälla.

Förstärkaren är inköpt av mig i augusti i år på Hifiklubben. Kvitto, manual, fjärrkontroll, originalembalage finns. Garantin sträcker sig till augusti 2006. Bilder kan skickas vid seriöst intresse.
Förstärkaren är i 100% nyskick, spelar otroligt bra och neutralt. Färgen är silver, dvs. svart aluminiumfront med silverfärgad volymratt. Se gärna www.thule-audio.dk eller www.hifiklubben.se för mer information.

Förstärkaren finns i centrala Malmö för provlyssning tillsammans med Audiovectorhögtalare. Skickas helst inte men jag reser en hel del så leverans kan vi komma överens om.
Nypriset är 14.000 SEK. Säljes nu för 11.000 eller bud.



Namn: Patrik
E-post: watthammar@spray.se

Telefon: 040-39 65 93, 0733-25 43 56


pewe
Member

335 Posts

Posted - 2004/12/08 :  18:53:27  Show Profile Send pewe a Private Message
upp!
Go to Top of Page

pewe
Member

335 Posts

Posted - 2004/12/14 :  10:51:46  Show Profile Send pewe a Private Message
Jag kan tillägga att då jag reser en del så kan förstärkaren levereras till Göteborg utan problem. Kommer dit till ex.vis julhelgen.

/Patrik, 0733-25 43 56
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000