HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Allradio-hificonsult?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Harman
Member

721 Posts

Posted - 2004/11/27 :  21:03:46  Show Profile Send Harman a Private Message
På Hificonsults hemsida så står allradio som en återförsäljare. Innebär detta att vi kommer kunna lyssna till/köpa produkter från Advantage/Bladelius/QRS/Transparent där i framtiden eller?
Var på demon och Thor/Freyja/Gonul och Grendel är grymma produkter.

Mvh Dan

*Iron Maiden*

Sanoj
Mannen med bilderna

2475 Posts

Posted - 2004/11/27 :  21:19:00  Show Profile Send Sanoj a Private Message
Dom har så vitt jag vet en Advantage Thor och Advantage Freyja ståendes för lyssning..

// Jonas


Konsult hos Consulterna
Go to Top of Page

Patrik B
Member

440 Posts

Posted - 2004/11/28 :  13:05:28  Show Profile Send Patrik B a Private Message
Läckert! Då är det inte bara Esoterisk samt Ljudkompaniet som har fin Hi-Fi hemma i Uppsala.

(Hifiklubben i Uppsala har i mina ögon/öron blivit mera Mid-Fi inom hemmabio segmentet.)

Mvh
Patrik B
Go to Top of Page

fatpipe
Member

264 Posts

Posted - 2004/11/28 :  13:32:11  Show Profile  Visit fatpipe's Homepage Send fatpipe a Private Message
quote:
(Hifiklubben i Uppsala har i mina ögon/öron blivit mera Mid-Fi inom hemmabio segmentet.)


B&W Nautilus, Dali Helicon & Euphonia, Thule och Tact har aldrig varit "Mid-Fi" i mina ögon. Dock inte värsta High End. Men jag skulle klassa det som "fin" Hifi iaf.

Ursäkta mig för offtopic.

Edited by - fatpipe on 2004/11/28 13:33:52
Go to Top of Page

Patrik B
Member

440 Posts

Posted - 2004/11/28 :  14:47:32  Show Profile Send Patrik B a Private Message
Mer offtopic; Sist jag var in på Hifiklubben i Uppsala så var den värsta Cd-spelaren dom hade hemma en Denon för ~4000kr samt någon Thule för 10.000kr. Och när jag skulle byta förstärkare för något år sedan så hade dom en Denon för 7000kr samt någon Thule för omkring 10.000kr
Varken Tact eller Classe fanns att kika på vid något tillfälle. Sen har du ju rätt i att dom har rätt mycket högtalare att tillgå.

Mvh
Patrik B
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2004/11/28 :  15:01:53  Show Profile Send Ayn a Private Message
Ljudkompaniet finns ju också. Fast det är klart, de säljer ju mest Linn så dem kan man inte befatta sig med.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Harman
Member

721 Posts

Posted - 2004/11/28 :  15:30:50  Show Profile Send Harman a Private Message
Ayn, Ljudkompaniet är väldigt trevliga och säljer Arcam och Audiovector. En bra ljudaffär enligt mig.
Har svårt att se att Allradio kan mäta sig med de andra som nämnts i denna tråd.

Mvh Dan

*Iron Maiden*
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000