HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Kanske skulle bygga nått med rör.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2004/11/11 :  12:16:49  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
Ett OTL försteg exempelvis.

Lite visuell inspiration

http://www.supratek.biz/gallery.htm


Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/11/11 :  12:48:27  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Du har ju Morgan inom räckhåll så det kan ju inte gå fel!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2004/11/11 :  13:31:30  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
Jodå, jag har redan pratat med Morgan. Var dit med diskanterna igår och fick se dom nya slutstegen också . Vilka bestar .

Han får nog konstruera och jag står för designen. Vi snackade lite löst om en OTL-lösning.

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/11/11 :  14:41:52  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Hehe, jag fick mail igår där han kommenterade de nya banden - han var mycket nöjd. Skulle gärna se de slutstegen... Det blir något i hästväg!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2004/11/12 :  08:54:30  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
Jo jag fick ett mail igår kväll och nu har han provat också .
Han blev tydligen nöjd .

Det här är alltså ett 1 försteg


Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page

gongken
Member

539 Posts

Posted - 2004/11/12 :  11:13:12  Show Profile Send gongken a Private Message
Rör är snyggt.

En vit Volvo svänger in på Ringvägen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000