HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Blindtest av kablar.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Daniel
Member

634 Posts

Posted - 2004/10/11 :  12:09:40  Show Profile Send Daniel a Private Message
Tänkte bara tipsa om senaste Hifi+. De blindtestar kablar. Mycket intressant läsning med tanke på alla diskussioner som varit här de senaste åren.

P.S. Detta var bara ett tips om en artikel. Jag vill inte börja en diskussion. Eller skriva ner vad som sades i tidningen här på forumet. Jag respekterar Hifi+, och vill att tidningen skall överleva. Det finns för få riktigt bra hifi-tidningar. så om ni är nyfikna. Spring och köp tidningen.

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2004/10/11 :  14:14:39  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message
Eh.. kan du inte skriva ändå... om vad dom kom fram till.
För oss som bor i långtbortfrånstan.
Go to Top of Page

freann
Member

863 Posts

Posted - 2004/10/11 :  14:46:32  Show Profile Send freann a Private Message

Resultatet är svårt att sammanfatta... Kanske "ja, man hör tveklöst skillnad, men inte såå stor samt att man uppfattar skillnaderna olika". What else is new..?
Go to Top of Page

boombox
Member

759 Posts

Posted - 2004/10/11 :  16:22:53  Show Profile Send boombox a Private Message
.....eller ladda ner den (dock ej gratis)

http://www.hifiplus.com/eedition_about.html
Go to Top of Page

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2004/10/11 :  17:26:05  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message
Jag har precis laddat ner tidningen. Och fick ett erbjudande om att skicka tidningen till 5 "vänner". Så skicka mig ett PM med e-postadressen så skriver jag in era adresser på erbjudandet. Och så får ni 10$ var att handla tidningar för.

OBS! det gäller bra för 5 st så det blir bra de 5 första som får erbjudandet. Först till kvarn....

Citat från sidan:
"Here's a quick way to tell your friends you care. Just enter their email addresses and we'll send them the following offer: Tell a friend and they get a $10.00 NewsStand Press Pass."

Musik låter bäst på vinyl och i stereo

Go to Top of Page

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2004/10/11 :  19:03:20  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message
Och nu har jag skickat iväg erbjudandet om den elektroniska tidningen till er som har begärt att få ett exemplar.
Berätta gärna om vad ni tyckte om tidningen.

Musik låter bäst på vinyl och i stereo

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000