HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Adresser till hifi butiker i hong kong?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Akhenaton
Flippersamlare

1017 Posts

Posted - 2004/10/02 :  17:30:22  Show Profile Send Akhenaton a Private Message
Ska snart till Hong kong och undrar om det är nån som har adresser till bra hifibutiker där?

Jag sökte på forumet och tyckte mig inte hitta nån tråd där det fanns en enda adress förutom coem och cattylink och dom andra, som, som jag har fattat det bara är nätbutiker?

Give me my medal because I bleed for it.

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2004/10/02 :  17:51:49  Show Profile Send f95toli a Private Message
Coem har två "riktiga" butiker i HK som tydligen ska vara riktigt trevliga, om du letar så hittar du ett bildreportage från en av dem.

Go to Top of Page

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2004/10/02 :  17:54:42  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message
Kika här:
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=32031

Det är svårt att hitta, men, gatan går i nord sydlig riktning, och den ligger så långt söderut du kan komma. Om du startar på gatan i dess södra del, så ligger ingången på höger sida efter en 30 meter när du går norrut. Du kan få en schysst glass på vänster sida precis där gatan startar, den sydliga delen, och du med ska starta. :)

Mycket att se. Ha kul.
Go to Top of Page

Gabe
Member

535 Posts

Posted - 2004/10/02 :  19:21:29  Show Profile Send Gabe a Private Message
Inte sjutton ska du leta hifi-butiker om du besöker Hong-Kong! Kolla in allt annat spännande och köp dina stereoprylar i Sverige istället... ;-)
hälsar Gabe som är sjukt avundsjuk!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000