vill kolla intresset om en ny träff innan jag kollar lokal skulle vara roligt att träffa lite lika sinnade ljudfreakar ska ha lite bättre struktur på den i så fall ha det classe
svalt på fronterna i gävle vi får se efter någon vecka om det blir bättre alla kanske inte är inne så ofta på forumet, guru dej viste jag nästan att du var sugen o träffas asto kommer nog också o time kanske vi får se om dom vaknar snart
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
Säkerligen jobbar man som vanligt men om inte så kommer jag.Har ett Zapsolute slutsteg,hemmabyggd rörförstärkare och en Zappulse som borde vara klar under veckan som kommer.Skulle vara kul att skifta mellan dom tre eftersom det är tre olika förstärkar konstruktioner.Använder en Sony XA7ES cd spelare som är moddad med nyaste klockan och ett Zapfilter som också fungerar som försteg. / Sven-Åke
nu har jag väckt intresse ser jag ska kolla lokal slutet av november blir det bra kollar två lördagar så får vi medla om vilken högtalare tar jag med tre vägs morel sarkofager