HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hemsida Hifi-Art?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

linkan
Mångalen...!?

545 Posts

Posted - 2002/06/26 :  14:23:22  Show Profile Send linkan a Private Message
Är det nån som har rätt länk till denna om den nu finns? Såg en annons i H&M tror jag men jag kan inte hitta tidningen tyvärr.

Linkan

krelle
Member

378 Posts

Posted - 2002/06/26 :  14:27:13  Show Profile Send krelle a Private Message
Tjena linkan, www.hifi-art.com skall det vara men det står bara error för mig, pratade med kent för en vecka sen och påpekade detta men det har inte hänt nåt sen dess..... krelle
Go to Top of Page

linkan
Mångalen...!?

545 Posts

Posted - 2002/06/26 :  14:32:13  Show Profile Send linkan a Private Message
Jag har provat med denna adress i några dar men det funkar aldrig så han har väl inte fått ordning på hemsidan.

Linkan
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2002/06/26 :  14:52:20  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

Pratade med han i vintras, han skulle lägga opp snart.. men det är långsamt och tar tiiiid..

rätt synd faktiskt.

eller, MKT synd

---------
När Tigern Springer Ur Djungeln; Springer Djungeln Ur Tiger
Go to Top of Page

Michaels
Member

74 Posts

Posted - 2002/06/26 :  16:43:07  Show Profile  Visit Michaels's Homepage Send Michaels a Private Message
På Kent verkade det som om att hemsidan funkade när han bad oss att skriva lite om våra anläggningar..
var det inte så Krelle?

//Michael
Go to Top of Page

krelle
Member

378 Posts

Posted - 2002/06/26 :  16:56:44  Show Profile Send krelle a Private Message
nja, det uppfattade inte jag att han menade, men det är klart att man kan skriva någon rad där.... krelle
Go to Top of Page

linkan
Mångalen...!?

545 Posts

Posted - 2002/06/26 :  17:03:25  Show Profile Send linkan a Private Message
Krelle och Michaels, har ni lyssnat på Sim Audios stärkare?

Go to Top of Page

Michaels
Member

74 Posts

Posted - 2002/06/26 :  19:42:10  Show Profile  Visit Michaels's Homepage Send Michaels a Private Message
Tjenare Linkan!
quote:

Krelle och Michaels, har ni lyssnat på Sim Audios stärkare?



Nej, tyvärr så har jag inte gjort det, är det något som Kneta skulle ha?

//Michael
Go to Top of Page

linkan
Mångalen...!?

545 Posts

Posted - 2002/06/26 :  20:13:29  Show Profile Send linkan a Private Message
Ja, jag blev intresserad eftersom han annonserade att han sålde "Moon Sim Audio om inte Roksan räckte" eller nåt motsvarande. Får väl besöka honom istället.

Línkan
Go to Top of Page

n/a
deleted

776 Posts

Posted - 2002/06/26 :  22:29:58  Show Profile Send n/a a Private Message
Kent har väl inte betalt fakturan för domännamnet kanske..
Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2002/06/27 :  00:56:40  Show Profile Send 10 a Private Message
SimAudio låter riktigt bra, men kostar förstås också en summa...

Vad gäller Kent och utebliven betalning för något rörande hemsidan, är ingenting omöjligt.
Go to Top of Page

linkan
Mångalen...!?

545 Posts

Posted - 2002/06/27 :  13:08:49  Show Profile Send linkan a Private Message
10!

Vilken Sim lyssnade du på? Pris?

Linkan
Go to Top of Page

krelle
Member

378 Posts

Posted - 2002/06/27 :  16:00:58  Show Profile Send krelle a Private Message
hallo igen linkan, jo jag har lyssnat på moon, en intregrerad variant och det lät mycket bra hade då inget att jämföra med, men har för mig att den kostade då ca 35-38 bagis. Jag lyssnade så klart på totem hawk vid detta tillfälle mycket bra högtalare förresten, men jag gillar även dina högtalare kef var det va, jag har en kompis som har sådana och det låter väldigt homogent, mjukt o trevligt med ett mellanregister som heter duga.... krelle
Go to Top of Page

n/a
deleted

776 Posts

Posted - 2002/06/27 :  21:18:28  Show Profile Send n/a a Private Message
Hehe.. Så du har hört den sanningen också "10"...

Det ryktades också att han var nära att bli banlyst från att annonsera i Hifi & Musik..
Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2002/06/28 :  15:29:57  Show Profile Send 10 a Private Message
linkan, jag har bara hört Moon I-5 (SimAudios integrerade i Moon-serien) och hade jag haft de pengarna att lägga på en förstärkare vid den tidpunkten, hade den legat mycket bra till. CD-spelare var någon av Metronomes modeller och högtalare ett par Model 1 från Totem. Priset var (är) som krelle säger runt 35 lock.

Kent är ju legendariskt rörig vad gäller papper och f ö också allt annat som rör administration. Varje gång man är där pratar han om att han ska göra det och det, han behöver bara rensa bland sina papper först! Man kanske skulle erbjuda sig att styra upp det mot säg en SimAudio Moon Eclipse, en Moon I-5 och ett par trevliga Totem. Fast fan vet...det är väl några månaders stenhårt jobb innan man är klar!

Edited by - 10 on 2002/06/28 15:30:4
Go to Top of Page

Morello
Member

926 Posts

Posted - 2002/06/28 :  16:07:18  Show Profile Send Morello a Private Message
quote:

linkan, jag har bara hört Moon I-5 (SimAudios integrerade i Moon-serien) och hade jag haft de pengarna att lägga på en förstärkare vid den tidpunkten, hade den legat mycket bra till. CD-spelare var någon av Metronomes modeller och högtalare ett par Model 1 från Totem. Priset var (är) som krelle säger runt 35 lock.

Kent är ju legendariskt rörig vad gäller papper och f ö också allt annat som rör administration. Varje gång man är där pratar han om att han ska göra det och det, han behöver bara rensa bland sina papper först! Man kanske skulle erbjuda sig att styra upp det mot säg en SimAudio Moon Eclipse, en Moon I-5 och ett par trevliga Totem. Fast fan vet...det är väl några månaders stenhårt jobb innan man är klar!

Edited by - 10 on 2002/06/28 15:30:46



Jag har en god vän som har erbjudit sig att hjälpa till att städa butiken gratis.[=)]

Joe Morello

-Time Further Out-
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.78 sekunder. Snitz Forums 2000