Johan Lindroos (f.d. "Knoppen") hälsar att han inte fick ta ledigt från sitt arbete på fredagen p.g.a. "viktig" internkurs varför han inte kan hålla sitt föredrag om enkel lyssningsrumsakustik på fredagen som tidigare aviserat. Men han kommer förstås att hålla samma föredrag på lördag och söndag som aviserat (kl 14:00 lördag och söndag), samt ett annat på lördag klockan 11:00 om hur man testar apparater och skriver om dem.
Morgan Andreasson kommer att hålla föredrag om "det perfekta lyssningsrummet" på söndag klockan 11:00 och ingen annan.
Förutom dessa programjusteringar kommer det att hållas en massa fler intressanta föredrag i stora aulan som ej bör missas.
Kommer det vara tillåtet att filma era seminarier? Jag kan nämligen inte närvara själv och kommer därför be en bekant filma dessa (förutsatt att det är OK, förstås)?!
Skall se hur jag kan lösa det.Såg till att få alla mina bilder raderade idag. Vet inte om jag kommer att lägga upp några nya,men annars så kan jag ju skicka via mail till dig om det blir några bra. Mvh Kristofer
Bra att du informerar Markih. Hoppas Knoppen lär sig nått på internetkursen!
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!