HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Seminarier Arken -Liten förändring
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

markih
LTS Göteborg

963 Posts

Posted - 2004/09/10 :  10:54:40  Show Profile Send markih a Private Message
Johan Lindroos (f.d. "Knoppen") hälsar att han inte fick ta ledigt från sitt arbete på fredagen p.g.a. "viktig" internkurs varför han inte kan hålla sitt föredrag om enkel lyssningsrumsakustik på fredagen som tidigare aviserat.
Men han kommer förstås att hålla samma föredrag på lördag och söndag som aviserat (kl 14:00 lördag och söndag), samt ett annat på lördag klockan 11:00 om hur man testar apparater och skriver om dem.


Morgan Andreasson kommer att hålla föredrag om "det perfekta lyssningsrummet" på söndag klockan 11:00 och ingen annan.


Förutom dessa programjusteringar kommer det att hållas en massa fler intressanta föredrag i stora aulan som ej bör missas.


Se det uppdaterade seminarieprogrammet på http://www.hififorum.nu/arken04/ , klicka på seminarier.

markih

C-Quence
Member

553 Posts

Posted - 2004/09/10 :  11:29:26  Show Profile Send C-Quence a Private Message
Kommer det vara tillåtet att filma era seminarier?
Jag kan nämligen inte närvara själv och kommer därför be en bekant filma dessa (förutsatt att det är OK, förstås)?!
Go to Top of Page

mantra
Member

138 Posts

Posted - 2004/09/10 :  11:46:45  Show Profile Send mantra a Private Message
Bilder på nya Primareprodukterna efterlyses av er som ska på Arken.
Särskilt nya I21 som jag är väldigt intresserad av hur den kommer
att se ut.

/Micke

Rotel RA-11 - NAD T557 BD - B&W DM685 - Eichmann eXpress 4 - VAN DEN HUL The CLEARWATER
Go to Top of Page

whiskyman
Member

3896 Posts

Posted - 2004/09/10 :  12:50:07  Show Profile Send whiskyman a Private Message
Skall se hur jag kan lösa det.Såg till att få alla mina bilder raderade idag. Vet inte om jag kommer att lägga upp några nya,men annars så kan jag ju skicka via mail till dig om det blir några bra. Mvh Kristofer
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2004/09/10 :  12:55:54  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Bra att du informerar Markih. Hoppas Knoppen lär sig nått på internetkursen!


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2004/09/10 :  20:17:44  Show Profile Send Aton a Private Message
Det var lite snopet att missa Knoppen kl 17. Jag funderade en stund på om det kunde finnas två aulor. Men det kommer ju uppenbarligen fler chanser.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/09/11 :  09:59:46  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Vi ändrade i seminarier schemat i Tordags, just för att Johan inte kunde komma på Fredagen.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000