Antar att du menar NAD 216? Egentligen borde det räcka med ett sådant slutsteg tilld dessa högtalare kan jag känna, rent kraftmässigt. Men du kan kanske hitta något som är bättre eller mer passande rent ljudmässigt. Rotel brukar funka bra ihop med B&W och nya RA-1062 har fått mycket bra kritik. Mer än så (9000 kr) känns onödigt att lägga på förstärkaren om du inte tänker byta högtalare.
Försteget skall inte vara så bra vad jag känner till iaf.
quote:
Det är just försteget som är bra! SA-31an har "Best Buy" stämpel på www.audiophil.no och har fått mycket bra kritik på annat håll också. Däremot har deras hemmabiorecivers fått dålig kritik pga. diverse buggar.
Slutsteget är också mycket bra men det är som sagt försteget som fått bäst kritik av dom båda. Audiophil.no tyckte tom. att SA-31an förtjänade ett bättre slutsteg än SP-331!!
Har precis sålt mitt paket men enbart pga. att jag har fått en släng av "rörsjukan"!
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"