HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Köpes: Låda/lådor passande för slutsteg/monoblock
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

luften
Member

723 Posts

Posted - 2004/08/31 :  23:36:05  Show Profile Send luften a Private Message
Köpes som sagt en låda i storlek typ 430 x 260 x 70, eller 2st ~215 x 260 x 70 För inbyggnad av ett par icepower moduler. Även länkar till trevliga försäljare mottas :) Tyvärr hittade jag inget passande på elfa, och thlaudio verkar lite långt borta. Allt annat kan godtas!

//air

UrSv
Member

2786 Posts

Posted - 2004/09/02 :  11:05:39  Show Profile Send UrSv a Private Message
www.audiokit.it kolla Hifi-2000.
Go to Top of Page

primere
Member

447 Posts

Posted - 2004/09/02 :  12:53:59  Show Profile Send primere a Private Message
Köp annars aluminium och skruva samman detta! Det blir snyggt stabilt och du har möjlighet att sätta personlig prägel på det!

//Thomas
Go to Top of Page

luften
Member

723 Posts

Posted - 2004/09/02 :  13:12:12  Show Profile Send luften a Private Message
primere: Jo, det skulle säkerligen vara bästa sättet, men har precis flyttat ut till studieorten (Helsingfors) och har inte tillgång till några maskiner alls här.. så detta alternativ får nog vänta på framtiden.

UrSv: Tack för länken, skulle vara "Galaxy Maggiorato" som e det intressanta då.. måste mejla dom å kolla.

Flera tips mottages förstås gärna!

EDIT: Om det finns någon som har tillgång till verktyg, och kan tänka sej att tillverka en / ett par lådor för en rimlig summa, så är det såklart ett intressant alternativ.

//air

Edited by - luften on 2004/09/02 13:13:01
Go to Top of Page

primere
Member

447 Posts

Posted - 2004/09/02 :  13:53:53  Show Profile Send primere a Private Message
Jag skulle kunna göra den åt dig! Men i grovt utförande då! Mot en mindre summa! Om du är intresserad!

//Thomas

Hur mycket kostar en låda annars?
Go to Top of Page

luften
Member

723 Posts

Posted - 2004/09/02 :  14:29:21  Show Profile Send luften a Private Message
primere: det är väl lite olika mellan olika lådor, dom italienska var 22,20e + moms st, det blir väl ca 27e (246kr)st. Då skulle jag behöva 2 st, så det blir ca 500kr + fraktkostnader att ta därifrån. Visst är jag intresserad, kanske vi tar det via mejl?

//air
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000