HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Luxman, Forsell och Koetsu
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Skurt
Medlem i AÖ

272 Posts

Posted - 2004/08/18 :  20:44:16  Show Profile Send Skurt a Private Message
Till salu:

-=Luxman PD-300=-
Med fullt fungerande vakum-sug. Väldigt bra skick, även akryl-huven. Förborrad för SME-arm. 33 & 45 varv. Remdriven. Servicemanual finns till.

Pris: Bud?.

-=Forsell Airborne=-
Tangentiell luftburen tonarm av bästa kvalité, en legendar. Den här modellen kan sättas på vilken skivspelare som helst. Pump, slangar, luftfilter och cylinder medföljer. Även instrument för inställning. OBS! Utan tonarmskabel (Det sitter en på nu, men den är i dåligt skick). Har gått max 100 timmar. Kan behöva en putsning men är annars i fint skick, märken efter skruvar i spåren på underdelen som fästes i skivspelaren. Ägaren innan mig köpte den för att använda med en egentillverkad skivspelare som dock aldrig blev av. Han hann bara provspela den, sen har jag använt den i ganska liten utsträckning under drygt 1 års tid.

Pris: Bud?

-=Koetsu Black Point=-
Tyvärr tror jag upphängningen har tagit slut. Men man kan skicka den till Van Den Hul eller licknande för att få en ny nål installerad (har för mig att det skulle kosta ca 4000:-). Kostade på mitten av 80-talet dryga 10000:-.

Säljes till högstbjudande, kan skickas.

Fler bilder kan skickas om så önskas.

PM:a, maila mig eller skriv här vid intresse.

MVH
Erik

erik.norell@chello.se








Edited by - Skurt on 2004/08/24 22:25:09
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000