HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 OT, transport Göteborg - Stockholm
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

robban
Audio Concept

491 Posts

Posted - 2004/08/12 :  13:35:29  Show Profile  Visit robban's Homepage Send robban a Private Message
inlägget är definitivt OT, men vad gör man när en 20m SL bus har plattat till vår nya bil, och jag har två förstärkare som måste till Stockholm inom kort - med bil.

Jo, - man skriver ett inlägg och hoppas att någon Hifi intresserad skall åka denna sträcka med bil. Jag ersätter givetvis för bensinkostnaderna.

Mvh, robert

  Ansvarar för distribution och försäljning av HIFI produkter via,

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2004/08/12 :  13:47:49  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Plattat till bilen? Hoppas att alla är oskadda.

.....och att hifi'n kommer fram!


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/08/12 :  14:47:42  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Vad är inom kort?

Det kanske går att få delar sträckan körd... Tillsammans kanske vi kan fixa det ?!

Lite berorende på datum, men jag kan nog Örebro-Stockholm. (Behöver en dag att övetyga frun och fixa barnvakt)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000