Nu säljer jag min A/V-förstärkare plus Tunern för att uppgradera till en bättre processor. När jag har externa slutsteg tycker jag inte det är motiverat att behålla den även om jag trivs mycket bra med Denon. Den kan ALLT, har hög effekt och är mycket lätt att sköta. Tunern TU-S10 som också är i champangefärgad aluminium är mycket välutrustad och har allt man kan begära plus ett mycket bra ljud. Dom är mindre en ett år gammal och säljes för 14900:- eller bud! Klass
Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut. Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O
Jag kommer nog ha behov en Tuner trots allt. Behåller TU-S10'an men sänker priset på A/V-förstärkaren Denon AVC-A11SR till 9000:- kronor istället. Passa på att köpa en hembio av hög kvalitet i nyskick till mindre en halva priset Då kan du även spela dina vinyl för hur många hembios är förberedda med RIAA-steg
Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut. Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O