HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Audio pro 2.42, Sub evidence, genexxa gx1600
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

johel572
Starting Member

6 Posts

Posted - 2004/07/22 :  11:43:34  Show Profile Send johel572 a Private Message
Hade tänkt att göra mig av med mina gamla högtalare som bara står och sammlar damm.

Audio pro 2.42 live, svarta, inte en repa, använd ca 4 år, finns i Norrköping för provlyssning/hämtning. Pris 1500:-/bud

Audio pro sub evidence mkI, svart, använd kanske 10h (sen har den stått oanvänd i 3-4år), finns i Norrköping för provlyssning/hämtning. Pris 1500:-/bud

Genexxa gx1600, 350w, 15" bas, dubbla mellan register och diskanter. Användes ett halvår 98/99 innan jag skaffade ovannämda 2.42 live. Dessa högtalare är stora, spelar på rättså bra om ni har en vettig förstärkare. Finns för provlyssning/hämtning i Årsunda utanför Sandviken (Gävleborgslän).
Pris 1500:-/bud

Kenwood äldre reciver (från -98). Dolby pro logic, 4x100w, radio, fjärr. Finns för provlyssning/hämtning i Årsunda utanför Sandviken (Gävleborgslän).
Pris 1500:-/bud

Kenwood cd (från -98). Digital utgång, fjärr, matchande design till ovanstående förstärkare (den går även att styra med förstärkarens fjärr). Finns för provlyssning/hämtning i Årsunda utanför Sandviken (Gävleborgslän).
Pris 1500:-/bud

Puh, det var nog allt. Obs, vissa av grejerna ovan finns hos mina päron (i Årsunda), därav två olika orter.

Nu har Ola Magnell letat sig in i Johans Cd-spelare...

Edited by - johel572 on 2004/07/26 06:20:17
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.61 sekunder. Snitz Forums 2000