Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2004/07/22 : 11:14:11
|
Ingen av De nyblivna ägarna till SoundPax (kan det räknas som HÅRDvarutest) som vill slänga in ett litet reportage här ??? gärna dansandes med en högtalare på huvudet
M
Ps, ta inte ut dom i det Svenska sommarvädret bara |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast
3863 Posts |
Posted - 2004/07/22 : 11:54:44
|
En sak är klar den utlovade säkringen fungerar iafTog väl sådär 10 sek innan funktionen testades
|
Nostalgi är kul och rören glöder Och en vevis är aldrig fel
|
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2004/07/22 : 12:21:39
|
Hustruns favvisar! När hon fick reda på priset så sa hon spontant, perfekt att ha på altanen när vi har fest ! JA!!!!!!!!!!!! DÄR SATT DEN !!!!!!!!
Ljudmässigt är jag mycket imponerad måste jag säga, kunde väl inte för ett ögonblick tro att kartongerna skulle låta så bra som dom faktiskt gör. Gick med den inställningen att dom måste låta som en liten transistorradio. Det finns både bas och diskant så det räcker för "partyt". Mellenreg, är mycket påtagligt, så påtagligt att jag överväger att koppla in min gamla eq för att jusera ner det en aning. Så mitt betyg för dessa "kartonger" blir 10 av 10 möjliga, då med tanke på priset, som var löjligt lågt.
|
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
|
|
Mattias
Member
1671 Posts |
Posted - 2004/07/22 : 13:45:54
|
Vad kostar sådana? vart kan man shoppa?
/Mattias |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2004/07/22 : 19:36:05
|
tror att mace köpte dem i UK |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2004/07/22 : 21:25:39
|
Japp tog med mig ett tjugotal par när vi flyttade till Sverige i slutet på Maj, Alla är dock sålda
Kul att se att det inte bara är jag som (är lite partisk) tyckte att de lät rätt ok
Ha det BÄST, Magnus |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
|
Topic |
|