HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Aurum Cantus Country Rhyme 5
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

coldcut
Member

747 Posts

Posted - 2004/07/21 :  10:48:19  Show Profile Send coldcut a Private Message
Någon som hört denna högtalare? Element och filterkomponenter ser ju rätt intressqnt ut till det priset...

http://www.referenceaudio.se/default.asp?sMain=/product.asp%3FiProductID%3D2238

-

Ximilian
Starting Member

31 Posts

Posted - 2004/07/21 :  13:40:00  Show Profile Send Ximilian a Private Message
Jag hörde den hos Golden Age Music och fick ett mycket bra intryck av den. Den ligger just nu på min önskelista (som så mycket annat), men det får vänta då annat måste prioriteras just nu. Jag upplevde den som mycket väldetaljerad utan att den för den skull blev framfusig, tvärtom gav den ett mycket avslappnat och behagligt intryck. T&P-elementet som sitter i den som mellan-/basregister är verkligen kanon.
Go to Top of Page

coldcut
Member

747 Posts

Posted - 2004/07/21 :  15:25:58  Show Profile Send coldcut a Private Message
ok.. tack för svaret! Man vet aldrig med kineserna.. stativaren för drygt 9" har fått sisådär kritik, åtminståne enl. de recensioner jag läst. Antar att man får pallra sig iväg själv och lyssna...

-
Go to Top of Page

Ximilian
Starting Member

31 Posts

Posted - 2004/07/21 :  15:32:21  Show Profile Send Ximilian a Private Message
Jo det är nog ett måste om du är intresserad. Jag är mycket försiktig med att säga att den är bättre eller sämre än märke A eller B då alla har vi olika preferenser och uppfattning om ljud.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000