HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Bernt, när dimper del 2 ner på våran skärm?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Tobias_Sv
Member

330 Posts

Posted - 2004/07/12 :  16:59:32  Show Profile  Visit Tobias_Sv's Homepage Send Tobias_Sv a Private Message
Tänkte bara höra när del 2 kommer

Och fixade det sig med schemaritningen?

/Tobias

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/07/12 :  17:05:13  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Del 2 är på gång kan jag säga. Har själv sett den.
Det skall till lite bilder och lite mer ENKLARE förklarande text ;)

Den som väntar...

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Tobias_Sv
Member

330 Posts

Posted - 2004/07/12 :  17:08:21  Show Profile  Visit Tobias_Sv's Homepage Send Tobias_Sv a Private Message
Trevligt trevligt

I dessa dystra sommartider kan jag iaf presentera Sveriges nya pianovirtuos:

http://www.ettnet.se/~tobias/diy/bosoz/bosoz_the_piano.jpg
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/07/12 :  17:11:50  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Lite tjuvläsning från kommande artikel...

"Men – NU SPELADE DET MUSIK!!! Det lät så otroligt mycket bättre att jag knappt trodde det var sant…
Inspirationen flödar i de här lägena, jag sov inte många timmar de nätter detta pågick. Jag lyssnade på musik, justerade något, lyssnade på musik, mätte, kollade på oscilloskopet och lyssnade på mer musik. Så höll det på.
Man går till jobbet under protest, skyndar sig hem efteråt, lyssnar och grejar maximalt och sover minimalt."





HUR Bernt lyckades med detta får ni läsa om ett litet tag. Bernt och PAC bearbetar texten lite och PAC pressar Bernt på med uppgifter för er läsare

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

rosbacke
Member

301 Posts

Posted - 2004/07/12 :  21:28:14  Show Profile  Visit rosbacke's Homepage Send rosbacke a Private Message
Tobias Sv, äntligen någon som inte har _katt_ som husdjur.
Jag började nästan tro att det var obligatoriskt med en sådan efter ett antal bilder här på forumet. Kattlös som man är, så känns det betydligt lugnare nu...


--- Mikael R

PS. Ser med spänning fram emot nästa artikel i Bernt:s serie. Vem vet, kanske snart dags för det första rördrivna ljudkortet här på forumet... .DS

Hellre ett välljudande skatbo än en förgylld tegelsten.
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/07/13 :  01:16:31  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Sover inte mycket nu heller... Vi håller på med artikeln nu. Efter vi postat artikeln om Pathos Logos så började vi sätta ihop denna.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

HLindgren
Member

1143 Posts

Posted - 2004/07/13 :  08:50:34  Show Profile  Visit HLindgren's Homepage Send HLindgren a Private Message
Bernt...och resten av familjen får dom sova??? eller du har försett dom med öronproppar..*S*

rosbacke...katt är obligatorsikt...

HenrikL
Om det inte går att laga med silvertejp så är det trasigt :-P
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000