Author |
Topic |
|
Tobias_Sv
Member
330 Posts |
Posted - 2004/07/12 : 16:59:32
|
Tänkte bara höra när del 2 kommer
Och fixade det sig med schemaritningen?
/Tobias |
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2004/07/12 : 17:05:13
|
Del 2 är på gång kan jag säga. Har själv sett den. Det skall till lite bilder och lite mer ENKLARE förklarande text ;)
Den som väntar... |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Tobias_Sv
Member
330 Posts |
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2004/07/12 : 17:11:50
|
Lite tjuvläsning från kommande artikel...
"Men – NU SPELADE DET MUSIK!!! Det lät så otroligt mycket bättre att jag knappt trodde det var sant… Inspirationen flödar i de här lägena, jag sov inte många timmar de nätter detta pågick. Jag lyssnade på musik, justerade något, lyssnade på musik, mätte, kollade på oscilloskopet och lyssnade på mer musik. Så höll det på. Man går till jobbet under protest, skyndar sig hem efteråt, lyssnar och grejar maximalt och sover minimalt."
HUR Bernt lyckades med detta får ni läsa om ett litet tag. Bernt och PAC bearbetar texten lite och PAC pressar Bernt på med uppgifter för er läsare |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
rosbacke
Member
301 Posts |
Posted - 2004/07/12 : 21:28:14
|
Tobias Sv, äntligen någon som inte har _katt_ som husdjur. Jag började nästan tro att det var obligatoriskt med en sådan efter ett antal bilder här på forumet. Kattlös som man är, så känns det betydligt lugnare nu...
--- Mikael R
PS. Ser med spänning fram emot nästa artikel i Bernt:s serie. Vem vet, kanske snart dags för det första rördrivna ljudkortet här på forumet... .DS
|
Hellre ett välljudande skatbo än en förgylld tegelsten. |
|
|
Bernt Jansson
400.000-klubben
19763 Posts |
Posted - 2004/07/13 : 01:16:31
|
Sover inte mycket nu heller... Vi håller på med artikeln nu. Efter vi postat artikeln om Pathos Logos så började vi sätta ihop denna. |
MVH Bernt Mitt system
"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman
Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
|
|
|
HLindgren
Member
1143 Posts |
Posted - 2004/07/13 : 08:50:34
|
Bernt...och resten av familjen får dom sova??? eller du har försett dom med öronproppar..*S*
rosbacke...katt är obligatorsikt... |
HenrikL Om det inte går att laga med silvertejp så är det trasigt :-P |
|
|
|
Topic |
|