HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Carlsson OD11
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

SimonB
Member

50 Posts

Posted - 2004/07/12 :  11:41:08  Show Profile Send SimonB a Private Message
Carlsson burkar som bara blivit liggandes och därmed kan man ju lika gärna sälja dom till nån som har ett högre intresse...

skumkanterna är vad man kan förvänta sig av ett par 30 år gamla högtalare men hörnen är lustigt nog inte kantstöta och kopplingsbygglingarna sitter också kvar.

500 spänn kan man kanske begära av ett par carlsson burkar som är finfina men som behöver nya element och kanske ett roligare filter
med bättre komponenter.

Edited by - SimonB on 2004/08/01 18:05:16

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2004/07/20 :  18:25:51  Show Profile Send cittroman a Private Message
Vad är det för ytbehandling på dom?

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

SimonB
Member

50 Posts

Posted - 2004/07/21 :  11:57:33  Show Profile Send SimonB a Private Message
vit lackfärg, jag tror att det kanske är den tidigare ägaren som gjort det själv men det är fint gjort iaf.

M,V,H
StefanB
Go to Top of Page

Fisksmisk ola
Member

1763 Posts

Posted - 2004/07/21 :  17:46:27  Show Profile  Visit Fisksmisk ola's Homepage Send Fisksmisk ola a Private Message
Det är något konstigt här; du heter SimonB men skrev i slutet av sista inlägget: M,V,H
StefanB

aja kanske bara miss eller så är det en ganska omfattande konspiration!

Euroline - T-Amp - DIY
Go to Top of Page

SimonB
Member

50 Posts

Posted - 2004/07/22 :  00:21:41  Show Profile Send SimonB a Private Message
jajaminsan, Jag heter Stefan Backhaus, och StefanB var ju redan upptaget här så då döpte jag helt sonika om mig till Simon, som för övrigt ju är mitt andranamn.=)
Go to Top of Page

Fisksmisk ola
Member

1763 Posts

Posted - 2004/07/23 :  23:36:27  Show Profile  Visit Fisksmisk ola's Homepage Send Fisksmisk ola a Private Message
hah.. cool grejj!! hehe

Euroline - T-Amp - DIY
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000